Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
Anunt de participare numarul 44637/27.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str .Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, In atentia: Cilt Lili, Email: [email protected], Fax: 318.05.54
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SUUB-STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 891 si 595, 982RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE , IMPARTITI IN 2 LOTURI: PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZA DE SANGE PENTRU ANALIZOR HEMATOLOGIE CELL DYN 4000 si PACHET REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE PENTRU ANALIZOR DE HEMATOLOGIE HMX.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496200-9 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA MINIMA SI MAXIMA PT.FIECARE PACHET SE POATE VIZUALIZA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE-CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 59, 891 si 595, 982RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARAN. DE PARTICIP. PTR. LOT 2 IN VAL. DE 5.307, 00 LEI (REPREZ.1% DIN VAL. MAXIMA FARA TVA) PRIN SCRISOARE BANCARA.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE , 5% DIN VAL. FARA TVA A CONTR.SUBSECV.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONDITII OBLIGATORII: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea, Declaratie privind inexistenta starii de faliment, Certificat eliberat D.G.F.P, Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, Certificat constatator emis de ONRC, Certificat de inregistrare eliberat de ONRC, Aviz de functionare si anexa, eliberat de M.S, Autorizatia de comercializare de producator/distribuitor/reprezentanta, Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat si anexa, eliberat M.S. sau echivalent, Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale, incl.anexa sau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea produsuluicu una din directivele europene in domeniu: Directiva93/42 CEE , directiva 98/79 CEE, directive 90/385 CEE, sau echivalent, Declaratie de validare a performantelor analizoarelor, emisa de catre producatorul analizoarelor pentru utilizarea reactivilor , calibratorilor si consumabilelor propuse.(pentru fiecare analizor in parte), Declaratie care sa ateste faptul ca furnizorul reactivilor, calibratorilor si consumabilelor propuse, este autorizat de producatorul aparatului, sa efectueze operatiuni de service si furnizare de piese originale , sa nu necesite recalibrarea aparatului si nici alte interventii si/sau reglaje suplimentare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONDITII OBLIGATORII:
Situatia financiar- contabila(Bilantul financiarcontabil 30.06.2007), vizataDGFP, Fisa de informatiigenerale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONDITII OBLIGATORII:
Declaratie privind conformitatea produselor cu specificatiile tehnice solicitate in caietul de sarcini, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani, Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele : UNI, ISO, EN, CE , TUV, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6317/11.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.04.2008 10:00
Locul: SUUB, STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, SALA AMFITEATRU MIC, ETJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART 272 DIN OUG 34/2006 MODIFICAT PRIN ART.67 DIN OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2008 19:03