Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE


Anunt de participare numarul 95863/15.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII SI CONTRACTE, Tel.021-318.72.47, In atentia: GABRIELA POPA, Email: [email protected], Fax: 021-318.72.47, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA, STR. MIRCEA VULCANESCU, NR 88, SECTOR 1, BUCURESTI.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REACTIVI PENTRU ANALIZE DE SANGE GRUPATI IN 5 LOTURI: LOT 1- PACHET REACTIVI BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL VITROS 5.1.FS
LOT 2- PACHET REACTIVI COAGULARE COMPATIBILI CU ANALIZORUL ELECTRA 1400C
LOT 3- PACHET REACTIVI IMUNOLOGIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL VITROS 5.1.FS
LOT 4- PACHET REACTIVI IMUNODIAGNOSTIC COMPATIBILI CU ANALIZORUL VITROS ECI
LOT 5- PACHET REACTIVI HEMATOLOGIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL NIHON KOHDEN CELLTAC MEK 8222K
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1- PACHET REACTIVI BIOCHIMIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL VITROS 5.1.FS
LOT 2- PACHET REACTIVI COAGULARE COMPATIBILI CU ANALIZORUL ELECTRA 1400C
LOT 3- PACHET REACTIVI IMUNOLOGIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL VITROS 5.1.FS
LOT 4- PACHET REACTIVI IMUNODIAGNOSTIC COMPATIBILI CU ANALIZORUL VITROS ECI
LOT 5- PACHET REACTIVI HEMATOLOGIE COMPATIBILI CU ANALIZORUL NIHON KOHDEN CELLTAC MEK 8222K
CANTITATILE PENTRU FIECARE LOT VOR FI DESCRISE IN CAIETUL DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 448, 969RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara sau sub o alta forma legala: Pentru Lotul 1- 1.970 lei;Lotul 2- 136 lei;Lotul 3- 638 lei;Lotul 4- 1.200 lei;Lotul 5- 560 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la Bugetul de Stat si din contractul cu CASAOPSNAJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Vor fi exclusi toti operatorii economici care se incadreaza in situatiile de la art.180 si art.181 din OUG. Nr. 34/2006.Se vor completa formularele 12A si 12B.
-Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ce au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializare produselor care fac obiectul procedurii.Se va prezenta Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertuluicu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul nr.8 din Documentatia de Atribuire, care contine informatii generale despre ofertant
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa aiba cel putin urmatoarele valori pentru: lotul 1- 95.000 euro, lotul 2- 6.500 euro, lotul 3- 30.000 euro, lotul 4- 57.000 euro, lotul 5- 26.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de conformitate a producatorului, cu marcaj CE in original sau copie legalizata.
-Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate in original sau copie legalizata.
-Standarde de asigurare a calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001/2000 (sau echivalent)in original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica cu doua runde de cate o zi, elementul de reofertare va fi pretul total al fiecarui lot.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2010 11:30
Locul: INSTITULTU NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA, STR MIRCEA VULCANESCU, NR 88, SECTOR 1, BUC
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul operatorului economic va prezenta o imputernicire in acest sens si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.76, Fax: 021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC INMAS
Adresa postala: Adresa postala: STR MIRCEA VULCANESCU NR 88, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010816, Romania, Tel.021-3187247, Email: [email protected], Fax: 021-3187247
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2010 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer