Licitatie Publica - Furnizare reactivi si consumabile de laborator
Anunt de participare numarul 135983/29.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: MONICA VICOL, Tel. +40 0232267706, In atentia: Zorila Tatiana, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi si consumabile de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magaziile de reactivi simateriale sanitare ale Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sf.Spiridon Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 082, 229.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contr subs: -Primul contr subs include perioada iulie-septembrie2012; al 2-leacontr.subs. octombrie-decembrie 2012;al3-lea contr.subs. ianuarie- martie 2013; al 4-lea contr.subs aprilie-iunie 2013.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 321042.20 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de reactivi si consumabile de laborator compatibile cu: analizorul de hematologie COAGULOMETRU KC-4 Delta Amelung, analizorul de bacteriologieVITEK 2 COMPACT, aparatulABL Basic 800 , APARAT ID INCUBATOR 37 SI +ID CENTRIFUGE 12 S II , analizorulPATHFAST, coagulometru AccuCheck Go, analizoarele de biochimie Cobas 501, Pathfast, Cobas 6000 si Architect, dar si reactivi si consumabile care se folosesc in cadrul laboratoarelor : anatomie patologica, ambulator, bacteriologie si serviciul SPCIN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33124131-2-Benzi reactive (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
33696500-0-Reactivi de laborator (Rev.2)
38437110-1-Varfuri de pipete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile estimate pentru 1 luna, 3 luni, 12 luni sunt prezentate in Caietul de sarcini atasat prezentei Fise de date.
valoarea estimata a procedurii pentru 12 luni este de 1.082.229, 80 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 082, 229.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat; venituri CAS si venituri proprii;
-plata se va face cu OP in termen de 180 de zile de la data facturarii functie de finantare, in contul de Trezorerie al furnizorului.,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din
Cerinta nr. 2
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din
Cerinta nr. 4
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat
(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 5
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte
situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 6
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din
Persoanele cu functie de decizie implicate in in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia
Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Director Ingrijiri Agapie Speranta, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica Vicol, SEF LABORATOR Dr.Cristina Tuchilus
Pentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista
prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati
administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind
achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie
plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire Certificat constatator- in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca:
- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Pentru persoane/juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu domeniul de activitate. Autoritatea
contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa
prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari de produselista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti
-recomandari/ document constatator din partea altor beneficiariprezentarea a cel putin unei recomandari / document constatator din partea altor beneficiari;
-Aviz de functionare emis de catre Ministerul SanatatiiAviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii prin care se avizeaza functionarea ofertantului, pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru dispozitivele medicale pentru laborator-prezentata in original, copie legalizata sau copie conform cu originanlul
-certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii saustandarde relevante cf. art.188(1) lit. d din Oug 34/2006certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata
clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
-Mostrede produs pentru; lotul 2 ( una din pozitii ) lotul 24 silotul 34 ( toate pozitiile ).se solicita mostre pentru lotul 2 ( una din pozitii ) lotul 24 silotul 34 ( toate pozitiile ), in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei
-Certificat ISO 9001 sau echivalent la furnizorCertificatul ISO 9001 sau echivalent la furnizorse va prezenta - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul
(semnata si stampilata de persoana autorizata).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17915/ 27.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S21-033940 din 01.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2012 10:00
Locul: sediul autoritatii contractanteIasi B-dul Independentei nr. 1 , Serviciul de achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatori economici in nume propriu sau prin reprezentanti legali / persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, invederea departajarii ofertelor.Departajarea ofertelor egale clasate pe locul 3 se va face in functie de termenul de valabilitate al ofertei financiare, fiind declarat castigator ofertantul al carui termen de valabilitate al ofertei financiare va fi valabil pentru o durata mai mare de zile .-termenul de livrare :3 zile de la primirea comenzii ferme pe fax din partea autoritatii contractante, convenite si in conformitate cu obligatiile asumate prin contract.ATENTIE: In cazul in care furnizorul: - nu-si mentine pretul pe toata perioada de valabilitate a contractului- nu isi indeplineste sau isi indeplineste defectuos obligatiile contractuale anterioare incheiate cu autoritatea contractanta, atunci autoritatea contractanta isi rezerva dreptul: - de a emite document constatator negativ, in baza art.97^1 din HG 925/2006- de a exclude din procedurile viitoare ofertantul pentru care autoritatea contractanta a emis document constatator negativ, in baza art.181 litera c^1 din OUG 34 / 2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al spitalului sf. spiridon iasi
Adresa postala: B-dul Independentei, nr. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Tel. +40 232267706, Email: [email protected], Fax: +40 232267706
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 09:00