Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare reactivi si consumabile de laborator Program Endocrine, furnizare materiale sanitare Program Diabet Zaharat, furnizare materiale sanitare Program Radiologie interventionala, FURNIZARE PROTEZE VASCULARE PROGRAM AFECTIUNI CARDIOVASCULARE, furnizar


Anunt de intentie numarul 20921/26.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASI
Adresa postala: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700111, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA RUSU, Tel. +40 0232267706, In atentia: ANDREEA RUSU, Email: [email protected], Fax: +40 0232267706, Adresa internet (URL): www.spitalspiridon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare reactivi si consumabile de laborator Program Endocrine
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : magazia unitatii
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 49, 193.55RON
conform Fisei de Date si Caietului de Sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
furnizare reactivi si consumabile de laborator in cadrul Programului National de Sanatate Endocrine
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare materiale sanitare Program Diabet Zaharat
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : magazia unitatii - Iasi, B-dul Independentei, nr. 1
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 125, 806.45RON
conform Fisei de Date si Caietului de Sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141200-2 - Catetere (Rev.2)
33141240-4-Accesorii pentru cateter (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
furnizare materiale sanitare in cadrul Programului National deDiabet Zaharat
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare materiale sanitare Program Radiologie interventionala
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : magazia de materiale sanitare - Iasi, str. Vasile comnta, nr 2
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 258, 870.98RON
conform Fisei de Date si Caietului de Sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141200-2 - Catetere (Rev.2)
33124130-5-Accesorii de diagnosticare (Rev.2)
33141230-1-Dilatator (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
furnizare materiale sanitare Program Radiologie Interventionala
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
FURNIZARE PROTEZE VASCULARE PROGRAM AFECTIUNI CARDIOVASCULARE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : magazia de materiale sanitare - Iasi, str. Vasile Conta, nr 2
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 30, 275.23RON
conform Fisei de date si Caietului de sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33184200-5 - Proteze vasculare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
FURNIZARE PROTEZE VASCULARE PROGRAM AFECTIUNI CARDIOVASCULARE
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare medicamente in cadrul Programului Sindromului de Imunodeficienta primara
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : farmacia unitatii, Iasi, B-dul Independentei, nr. 1
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 45, 871.56RON
conform Fisei de Date si Caietului de Sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33651520-9 - Imunoglobuline (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
furnizare medicamente in cadrul Programului Sindromului de Imunodeficienta primara
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
FURNIZARE PRODUSE PROGRAM INFECTII NOSOCOMIALE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : magazia unitatii - Iasi, B-dul Independentei, nr. 1
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 57, 258.06RON
conform Fisei de date si Caietului de sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
18424300-0-Manusi de unica folosinta (Rev.2)
24455000-8-Dezinfectanti (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
furnizare reactivi, consumabile de laborator, dezinfectanti, manusi de examinare in cadrul programului national Infectii Nosocomiale
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
furnizare reactivi si cons. de laborator program venerologie
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : magazia unitatii - Iasi, B-dul Independentei, nr. 1
Cod NUTS: RO213 - Iasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 48, 387.1RON
conform Fisei de date si caietului de sarcini
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
33140000-3-Consumabile medicale (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2012
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
furnizare reactivi si cons. de laborator program venerologie
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitii: Licitatie deschisa cu incheiere de acord cadrul cu valabilitate de 12 luni de la data semnarii acordului cadru.criteriul de atribuire - pretul cel mai scazutSituatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificataDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria localaFisa de informatii generaleDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificataCapacitatea de exercitare a activitatii profesionaleCertificat constatator, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorialCapacitatea economica si financiaraBilant contabilDeclaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniCapacitatea tehnica si/sau profesionalaAviz de functionare emis de Ministerul SanatatiiLista a principalelor produse similare livratein ultimii 3 aniRecomandari din partea altor beneficiariMostre de produsStandarde de asigurare a calitatiiCertificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, CE sau declaratii de conformitate).PREZENTUL ANUNT VIZEAZA REDUCEREA TERMENELOR LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART. 75 ALIN.(1) SI ART 89 ALIN. (1) DIN OUG 34/2006
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mnssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.01.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer