Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare reactivi si materiale de laborator


Anunt de participare numarul 144011/30.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Punct(e) de contact: Neag Ioana Liana, Tel. +40 264596414, Email: [email protected], Fax: +40 264455995, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare reactivi si materiale de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Laboratorului din str. Croitorilor nr. 19-21, Cluj Napoca
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 296 si 506, 520RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia aproximativ 4 contracte subsecvente/an in functie de necesitati si de bugetul alocat. Valoarea minima aunui contract subsecvent este de 26074 lei, iar valoarea maxima 126630 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi si material de laborator conform fisei de date si caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
38437000-7-Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Cantitati si valori minime si maxime/CS"Nr.Lot" DENUMIRE PRODUS U.M. CANT MIN/CS CANT MAX/CSVAL MIN/CS VAL MAX/CS
Reactivi pentru analizorul Cobas TaqMan 481.Cobas TaqMan HCV Test sau echivalent - cutie cu 42 teste+6 controale -1 - 6 _____6.814, 00 - 40.884, 002.Cobas TaqMan HBV Test, sau echivalent - cutie cu 42 teste+6 controale- 1-6_______6.814, 00 - 40.884, 003.High Pure System Viral Nucleic Acid Kit, sau echivalent -cutie cu 42 teste+6 controale- 1-12_____ 836, 00 -10.032, 00Consumabile pentru analizorul Cobas TaqMan 484.Tube K Box, sau echivalent -cutie cu1152 teste- 1-3_____ 3.610, 00 -10.830, 00
Trusa pentru aparatul Gem Premier 30005.Cartus (sau echivalent )compatibil cu Gem Premier 3000 -kit 450 teste 1-3_____ 8.000, 00 24.000, 00II. Cantitati si valori minime si maxime/AC"Nr.Lot" DENUMIRE PRODUS U.M. CANT MIN/AC CANT MAX/ACVAL MIN/AC VAL MAX/AC
Reactivi pentru analizorul Cobas TaqMan 481.Cobas TaqMan HCV Test, sau echivalent- cutie cu 42 teste+6 controale - 4-24______ 27256 - 163536, 002.Cobas TaqMan HBV Test, sau echivalent - cutie cu 42 teste+6 controale- 4-24______27256 - 163536, 003.High Pure System Viral Nucleic Acid Kit, sau echivalent -cutie cu 42 teste+6 controale- 4 -48______3344-40128Consumabile pentru analizorul Cobas TaqMan 484.Tube K Box, sau echivalent-cutie cu1152 teste- 4-12 __________14440 -43320
Trusa pentru aparatul Gem Premier 30005.Cartus (sau echivalent ) compatibil cu Gem Premier 3000 -kit 450 teste 4-12___ 32000- 96.000, 00
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 296 si 506, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare este in cuantum de 9.720 lei, astfel pentru lotul 1 - 3270 lei, lotul 2-3270 lei, lotul 3-400 lei, lotul 4-860 lei, lotul 5-1920 leiForma de constituire a garantiei de participare : prin virament bancar (scrisoare de garantie bancara, plata electronica-constituirea gar pana la termenul limita de depunere a ofertelor iar dovada constituirii pana cel tarziu la data si ora stabilita pt deschiderea ofertelor, plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, plata in numerar la caseria autoritatii contractante)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunerea ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare. In raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006 astfel pentru lotul 1 ? 1635.36 lei, lotul 2- 1635, 36 lei si lotul 5- 960 iar pentru loturile 3, 4, nu se va retine deoarece nu se incadreaza nici intr-o situatie prevazuta la art 278'.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Contul pt gar de participare este RO21TREZ2165005XXX006902
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 ? form. Nr. 32. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -4, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006 ? form nr. 10
Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutului:
- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian
- Director Financiar Contabil ? Ec. Mirza Alina Corina
- Sef Serviciu Financiar Contabilitate ? Ec. Torak Klara
- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena
- Sef Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Neag Ioana Liana Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, respective sa reiasa ca ofertantul are inclus in obiectul sau de activitate si obiectul prezentei achizitii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se prezinta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Aviz/ Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Sanatatii. Actul normative prin care se solicita acest document - Legea 176/2000
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare/ultimul bilant cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultima balanta de verificare/ultimul bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Informatii generale2 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? 3, Ceritificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor de ex. Certificat de marca/conformitate CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
Document caresa ateste sistemul de implementare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? form. Nr. 4-form. Nr. 5Document caresa ateste sistemul de implementare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2013 09:30
Locul: Sediul IRGH Prof Dr O Fodor Cluj, str. Constanta, nr. 5, etj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor care doresc sa participe la sedinta de deschidere, vor prezenta imputernicire din partea societatilor pe care o reprezinta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret minim, atunci in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic
Adresa postala: str. Constanta nr. 5, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400158, Romania, Tel. +40 264596414, Fax: +40 455995
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2013 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer