Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare rechizite scolare, pentru copiii din clasa I, in anul scolar 2011-2012, conform programului ?Primul Ghiozdan? lansat de catre Consiliul Judetean Cluj


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
3.764 RON

Castigatorul Licitatiei: LECOM BIROTICA ARDEAL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 119786/27.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr.106, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Romania, Punct(e) de contact: Alin Tise, Tel. 0372/640040, In atentia: Mariana Ratiu, Email: [email protected], Fax: 0372/640040, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare rechizite scolare, pentru copiii din clasa I, in anul scolar 2011-2012, conform programului ?Primul Ghiozdan? lansat de catre Consiliul Judetean Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul beneficiarilor ? unitatile de invatamant din judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si livrarea de Ghiozdane care vor contine un caiet tip I, un caiet A5 48 file ? matematica, un caiet desen A4, un creion HB, un stilou, creioane colorate, o radiera, o rigla 20 cm si un penar neechipat pentru 239 copiii care sunt clasa intai, in anul scolar 2011-2012
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
3, 764.25RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive tehnice
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15815/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 17440/62 Denumirea: Furnizare rechizite scolare pentru copiii din Clasa I, in anul scolar 2011-2012
V.1) Data atribuirii contractului 06.12.2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LECOM BIROTICA ARDEAL S.R.L.
Adresa postala: STR. PRIMAVERII NR. 11A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400540, Romania, Tel. 0264-425501, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0264-425504, Adresa internet (URL): www.lecombirotica.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3800.10 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3764.25 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Contract incheiat ca urmare a aplicarii prodedurii de negociere fara publicare a unui anunt de participare cu contractantul initial, contract nr. 37/11756/2011, invitatie de participare nr. 304795/11.07.2011 , anunt de atribuire nr. 141856/12.09.2011
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Comercial Cluj
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr.2-4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel. 0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/596110
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Cluj
Adresa postala: Calea Dorobantilor, nr. 106, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400609, Romania, Tel. 0372/640040, Email: [email protected], Fax: 0372/640040, Adresa internet (URL): www.cjcluj.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer