Licitatie Publica - Furnizare recptoare GNSS/RTK (2 frecvente)
Anunt de participare numarul 82036/14.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel.021.3152520, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0213152520, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare recptoare GNSS/RTK (2 frecvente)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din B-dul Expozitiei, nr.1A, sect.1, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a 92 buc. receptoare GNSS/RTK (2 frecvente)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38296000-6 - Instrumente de geodezie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
92 buc. receptoare GNSS/RTK (2 frecvente)
Valoarea estimata fara TVA: 4, 285, 714RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 64.000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii. Plata cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 c.Certificate constatatoare privind
indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat d.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata)- pentru persoane juridice romane e.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)-persoane juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.Bilanturile contabile la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente.
b. Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 6.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Experienta similara - Declaratie
privind lista principalelor livrari de produseb. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii c. Autorizare de la producator d.Recomandari din partea altor beneficiari e. Informatii privind subcontractantii f. Informatii privind asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a maxim 3 contracte cu obiect similar (furnizare receptoare GNSS 2 frecvente, inclusiv instruire personal) prin care sa se fi furnizat, cumulat, minim 30 de echipamente similare.2. Ofertantul va prezenta CV-ul a cel putin o persoana de specialitate, care va asigura serviciile de instruire a personalului, care va avea experienta de minim 3 ani in efectuarea acestui gen de servicii (instruire personal privind operarea echipamentelor GNSS).3.Se solicita recomandari de la beneficiari pentru fiecare dintre contractele prezentate de operatorul economic in vederea indeplinirii cerintei minime de la punctul punctul V.4), lit.a) (original/copie legalizata)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la faza finala de LE, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Procesul repetitiv de ofertare se va referi numai la pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
323833/09.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2009 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 11:00
Locul: sediul ANCPI, Splaiul Independentei, nr.202A, sect.6, Bucuresti, etaj.1, camera 3 (sala de consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de operatorii economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT SI POATE FI DESCARCATA GRATUIT.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213195176, Email: [email protected], Fax: 0213195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, etaj 10, camera 30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel.0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 10:08