Licitatie Publica - furnizare rectivi de laborator
Anunt de participare numarul 89838/30.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Grigore Alexandrescu"
Adresa postala: B-dul Iancu de Hunedoara nr. 30-32, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Dana Sandor, Tel.3165283, Email: [email protected], Fax: 3165283, Adresa internet (URL): www.sccc-ga.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate spitaliceasca
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare rectivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul autoritatii contractante -laborator-din b-dul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reactivi de laborator in urmatoarea configuratie:
lot 1 pachet reactivi pentru densitometrul DVSE SEBIA(electroforeza)
lot 2 pachet reactivi si consumabile pentru autoanalizorul de gaze sanguine si electroliti RAPIDLAB 865
lot 3 pachet reactivi pentru analizoare de hematologie beckman coulter
lot 4 pachet reactivi si consumabile pentru analizorul thrombotimer
lot 5 pachet reactivi pentru analizorul de biochimie dimension XL/MAX
lot 6 pachet reactivi pentru analizorul de bacteriologie MINIAPI
lot 7 pachet/set pentru determinarea grupelor sanguine
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile pentru produsele din cadrul fiecarui lot sunt inscrise in documentatia de atribuire-caiet sarcini.Documentatia este disponibila la adresa de internet : http: //www.e-licitatie.ro descarcare din SEAP tel.0213032923
Valoarea estimata fara TVA: 492, 312.85RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungire contract cu act aditional pana la 30.04.2010 in fuctie de fondurile alocate spitalului
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 36 zile incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri din venituri proprii alocate de CASMB conform contracte furnizare servicii medicale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate
declaratie neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006
certificat de atestare fiscala emis de ONRC
autorizatie de functionare emisa de MSP
certificat de inregistrare emis de ONRC
certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale cu marca CE emis de MSP sau autorizatie de utilizare
certificat de inregistrare al reprezentantului autorizat al producatorilor emis de MSP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
bilant contabil la 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Producatorul sa fie autorizat de autoritatile de sanatate publica din tara de origine si sa prezinte atestari din care sa rezulte indeplinirea normelor internationale ISO, EN, EC sau echivalent;certificat de calitate emis de producator p[entru lotul respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6583
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2009 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante din b-dul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: b-dul Iancu de Hunedoara nr.30-32, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011743, Romania, Tel.0215992411, Email: [email protected], Fax: 0215992411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 11:27