Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare remorcher tractare/impingere aeronave, fara bara de tractare, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie


Anunt de participare (utilitati) numarul 75219/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare remorcher tractare/impingere aeronave, fara bara de tractare, servicii de scolarizare si asigurare de service in garantie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - la sediul CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a1) furnizarea a 3 remorchere tractare/impingere aeronave, fara bara de tractare, cu ridicarea jambei de bot a aeronavei, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
a2) scolarizarea personalului C.N. A.I.H.C.B. S.A ce exploateaza si intretine utilajul la sediul producatorului pentru:
a.2.1.Scolarizare teoretica: - Operare 2 inginer, 5 masinisti;
- Intretinere si reparatii 2 inginer, 1 maistru, 6 mecanici
a.2.2. Scolarizare practica:
- efectuarea practica a manevrelor de impingere/tractare, cu aeronava: 1 inginer; 12 masinisti.
Scolarizarile teoretice pentru operare si intretinere vor fi efectuate la producator pe perioade distincte, cuprinse intre 3 si 5 zile. Perioada uneia dintre aceste scolarizari va coincide cu perioada receptiei de fabrica a utilajelor (sau primului dintre acestea). Cealalta scolarizare la producator va fi efectuata pana la receptia de fabrica a utilajelor (sau primului dintre acestea). Pentru persoanele scolarizate teoretic pentru operare se va emite un atestat ce va permite scolarizarea de catre acestea si a altor persoane din cadrul C.N. A.I.H.C.B. S.A.
Scolarizarea practica va fi efectuata la sediul C.N. A.I.H.C.B. S.A.
a3) Revizii tehnice pentru functionarea a 4000 de ore/utilaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144740-7 - Vehicule de tractare a aeronavelor (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a1) furnizarea a 3 remorchere tractare/impingere aeronave, fara bara de tractare, cu ridicarea jambei de bot a aeronavei, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
a2) scolarizarea personalului C.N. A.I.H.C.B. S.A ce exploateaza si intretine utilajul la sediul producatorului pentru:
a.2.1.Scolarizare teoretica: - Operare 2 inginer, 5 masinisti;
- Intretinere si reparatii 2 inginer, 1 maistru, 6 mecanici
a.2.2. Scolarizare practica:
- efectuarea practica a manevrelor de impingere/tractare, cu aeronava: 1 inginer; 12 masinisti.
a3) Revizii tehnice pentru functionarea a 4000 de ore/utilaj.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=30000 lei, prin scrisoare de garantie bancara;garantie de buna executie=5%din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea CN AIHCB SA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire documente care dovedesc situatia personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.
Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Certificat constatator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizare pentru livrarea produsului si prestarea serviciilor de scolarizare (Formularul H2 din Sectiunea IV)
Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizatpentru livrarea produselor ofertate de catre producator.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta obligatoriu autorizatia de livrare emisa de catre producator (Formularul H2 din Sectiunea IV)
In cadrul autorizarii se va indica si faptul ca producatorul isi asuma obligatia de a asigura scolarizarea si atestarea personalului autoritatii contractante in conditiile specificate in documentatia de atibuire.
Autorizatia va fi depusa in original sau in copie legalizata, iar in cazul in care aceasta nu este redactata in limba romana ea va fi insotita si de o traducere legalizata.
2.Conditii privind reviziile tehniceSe solicita obligatoriu ca :
a) ofertantul sa asigurereviziile tehnice pentru o durata de functionare de 4000 de ore/utilaj prin personal propriu sau prin terti, la sediul autoritatii contractante
b) personalul ce va asigura reviziile tehnice trebuie sa fie autorizat de catre producator.
In dovedirea indeplinirii acestor conditii se va depunea.O declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca poate asigura reviziile tehnice pentru o durata de functionare de 4000 de ore/utilaj prin personal propriu sau prin terti, la sediul autoritatii contractante. In cazul in care reviziile tehnice vor fi asigurate prin terti se va indica denumirea acestora - original ;
b.documente emise de catre producator privind atestarea persoanelor care vor asigura reviziile tehnice.Reviziile tehnice pot fi asigurate si prin terti, care trebuie sa indeplineasca conditia prevazuta la lit b).
3.Certificarea sistemului calitatii: Se solicita document(certificat) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001 :2000 sau echivalent pe numele producatorului care va fi depus in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2009 10:00
Locul: - la sediul Companiei Nationale AeroportuI International Henri Coanda Bucuresti SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute la Obiectul contractului cu toate dotarile indicate in caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru produsele si serviciile solicitate. Durata contractului este de 8 luni de la semnarea acestuia cu exceptia asigurarii service-ului pe toata perioada de garantie a produsului ofertat. Termenul maxim de livrare acceptat de C.N. A.I.H.C.B. S.A. este de 6 luni de la data incheierii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
-Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
-Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer