Licitatie Publica - Furnizare salupe rapide din fibra de sticla
Anunt de participare numarul 66206/13.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: RAZVAN NASTASE, Tel.0213102410;0213037851;0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare salupe rapide din fibra de sticla
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Rampa de lansare din localitatea Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare salupe rapide din fibra de sticla
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34521000-5 - Ambarcatiuni specializate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 454, 453.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare-9.080 leigarantia de buna executie- 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului, plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OuG nr. 34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat; certificat de cazier fiscal; certificat constatator(pers. jur. romane); certificat de inregistrare (pers. jur. romane); documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident(pers. jur. straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; bilantul contabil intocmit la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare;
b)Autorizatia de livrare eliberata de producatorul sau importatorul produselor ofertate, in termen de valabilitate. In cazul, in care ofertantul este autorizat de un dealer, se va depune si autorizatiaacestuia de la producator, in termen de valabilitate;
c)Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001;
d)Declaratie de conformitate cu prevederile 94/25/CE (HG 2195/2004);
e)Declaratie pe propria rasundere, privind asigurarea : - service-ului si asistentei tehnice, - personalului care asigura service-ul si asistenta tehnica, referitor la scolarizare si autorizare/atestare,
- dotarii necesare interventiilor in teren accidentat,
- pieselor de schimb in perioada de garantie si in perioada de post garantie,
- executiei service-ului conform cartii tehnice a producatorului.
f)Declaratie pe propria rasundere, privind garantarea ca produsele sunt :
- noi, nefolosite si incorporeaza toate imbunatatirile standard ale tipului de produs;
- fabricate in 2008, nu au defecte si pot fi utilizate in conditii normale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se desfasoara in doua runde a cate 24 de ore fiecare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
-
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita in numerar la casieria UM 0929 Bucuresti, la data achizitionarii documentatiei de atribuire, intre orele 8, 30-10, 00 si 12, 30-15, 30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
alte limbi de circulatie internationala
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2008 10:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza 48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu a fost publicat un anunt de intentie. Nu se accepta oferte alternative.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: Str Franceza 48-50, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.021.313.30.65, Fax: 021.313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 17:32