Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare sare gema bulgari DS Gorj 2013


Anunt de participare numarul 144156/06.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma -Regia Nationala a Padurilor-Romsilva
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare saregema bulgari DS Gorj 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia ocoalelor silvuce: Polovragi, Runcu, Tismana , Pades
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea a 7000 kg sare gema bulgari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14410000-8 - Sare gema (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7000 kg sare gema bulgari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
70 lei;perioada de valabilitate este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor; cursul de referinta la care se face echivalenta leu/valuta este cel comunicat de BNR pentru data de 25.06.2013; se exprima in lei si poate fi constituita in una din urmatoarele forme: ordin de plata vizat de banca in contul: RO33 RZBR 0000 0600 0215 9892, sau instrument de garantie emis de o societate bancara, sau numerar la casieria Directiei Silvice Gorj, str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu. retinerea garantiei de participare se poate face in conformitate cu prevederile legale; se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin.1, 2, 3 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte fonduri - fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, din sectiune formulare , care se va completa de operatorul economic care pe propria raspundere declara ca se incadreaza in aceasta situatie si poate achita garantia de participare la licitatie in proportie de 50%.2. Informatii generale din sectiunea formulare, in care se vor inscrie toate datele de identitate ale operatorului economic( adresa, CUI, nr. de inregistrare la ORC. nr. telefon, fix, mobil, fax, principala piata a afacerilor.3. Certificatul de participare cu oferta indepepndenta, din sectiunea formulare , conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura, din sectiune formulare in operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.5. Declaratia de eligibilitate, din sectiune formulare , in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarileulterioare.6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, din sectiunea formulare, in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completari de legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;7. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: persoanele cu functii de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj, care semneaza si aproba documentele aferente procedurii, sunt: Cirstoc Ovidiu, Iftimie Marioara, Ciolacu Ion, Andonie Ion, Safta Florea, Safta Maria.Nota: in cazul in care in tara de origine sau alta tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau juridice, sau a unei societati profesionale care are competente in acest sens.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul. 1.Depunerea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, sau copie lizibila conform cu originalul; informatiile din certificatul constattator trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe locul I va prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4045/2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 15:00
Locul: sala de sedinte a Directiei Silvice Gorj, str lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal al ofertantului sau imputernicitul acestuia pe baza de imputernicirescrisa si inregistrata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
in cazul in care procedura de atribuire este offline si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au pretturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34//2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Directiei Silvice Gorj
Adresa postala: str. lt. col. Dumitru Petrescu nr. 3, Localitatea: Tg. Jiu, Cod postal: 210184, Romania, Tel. +40 0253216510, Email: [email protected], Fax: +40 0253213508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2013 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer