Licitatie Publica - Furnizare scaune
Anunt de participare numarul 73800/19.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Victor Babes nr. 8, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0264.597.256/2133, Email: [email protected], Fax: 0264.430.896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare scaune
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Catedre/sewrvicii UMF Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 658.43 si 527, 839.7RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare scaune conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39112000-0 - Scaune (Rev.2)
39110000-6-Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
39113500-2-Taburete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Loturile de scaune conform caiet de sarcini si anexa B
Valoarea estimata fara TVA: intre 84, 658.43 si 527, 839.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, venituri proprii, subventii camine, venituri camine, contracte cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular 12A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181din OUG 34/2006 formular 12B
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata Cerinta obligatorie:
- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, (in original sau copie legalizata)
- Certficat fiscal privind impozitele si taxele locale (in original sau copie legalizata
Persoane juridice /fiziceromaneCerinta obligatorie:
-certificat de inregistrare emis de oficiul national al registrului comertului - in copie
-certificat de inregistrarein scopuri de TVA sau dupa cazcertificat de inregistrarefiscala/ altele echivalente-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri formularB2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnicaCompletati un formular 12Ddin Ordinul ARNMAP 155/2006
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani insotita de min. 3 recomandari din partea beneficiarului
Lista cu personalul disponibilizat pentru indeplinirea contractului formularul B 6
Lista cu utilaje si echipamente din dotare necesare indeplinirii contractului formularulB 5
Standarde de asigurarea calitatii Certificatede atestare a calitatiirecunoscut in tarile uniunii europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
D003
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.04.2009 10:00
Locul: UMF Cluj-Napoca Str.Emil Isac nr.13 Sala Senatului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate din partea ofertantilor si din partea autoritatii contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Fax: 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al AC care esteconsiderat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Juridic
Adresa postala: str. Emil Isac nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel.0264-597.256/2188, Fax: 0264-430.896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 09:08