Licitatie Publica - Furnizare Scurte de iarna pentru personalul de teren si de birou si Scurte primavara toamna
Anunt de participare numarul 148302/02.12.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Sibiu
Adresa postala: Calea Dumbravii nr. 140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Punct(e) de contact: Radu Claudiu, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma nationala
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare Scurte de iarna pentru personalul de teren si de birou si Scurte primavara toamna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr.140
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scurte de iarna pentru personalul de teren ? 204 buc si de birou-104 bucsi Scurte primavara toamna- 2 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18110000-3 - Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scurte de iarna pentru personalul de teren ? 204 buc si de birou-104 bucsi Scurte primavara toamna- 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 169, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: 2500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 alin. (1) din HG 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Ex: (ordin de plata, fila cec) -art. 86 alin(5)garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. conturi: RO65RZBR0000060001392143 ? Raiffeisen Bank Sibiu. -art. 86 alin(6) din HG 925/2006-dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in in lei sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; Din garantia de participare i se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantie de buna executieCuantum :2, 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Forma de constituire : - Scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari; Art.90 alin.(3)din HG 925/2006 ?Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Alt mod de constituire/ conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006: retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ; Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA). *Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".(2)Vor fi depuse in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.(3)Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.2. Persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - prezentare de documente edificatoare in traducere autorizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Nu se solicita deschiderea sediului permanent in Romania pentru operatorii straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de mostre 1 buc din fiecare produs finit pentru marimea 50.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea de mostre 1 buc din fiecare produs finit pentru marimea 50.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2013 10:00
Locul: Directia Silvica Sibiu, Sibiu, Calea Dumbravii nr.140
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succinct, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf.art.11, alin.4 din HG 925 / 2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are oblig. de a prezenta / completa certificatele / documentele care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf.art.11, alin.5 din HG 925 / 2006). Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original, copie legalizata si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului. 2 Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale. In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale modalitatea de departajare este pretul cel mai mic. Modalitatea de departajare a ofertelor ce au ofertat preturi egale este urmatoarea: autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc cu preturi egale sa faca o noua oferta de pret. Oferta se va transmite in plic inchis. Va fi declarat castigator ofertantul ce a oferit cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute de art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Sibiu ? Oficiul Juridic
Adresa postala: Calea Dumbravii nr.140, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550399, Romania, Tel. +40 269242411, Fax: +40 269214970
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2013 13:54