Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare seminte pentru infintare de culturi la DA Targu-Mures


Anunt de participare numarul 116635/09.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email:  [email protected], Fax:  021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Chiorean Marin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala:  str Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia:  ing. Chiorean Marin, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare seminte pentru infintare de culturi la DA Targu-Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul depozitului de Armasari targu-mures
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de seminte de ovaz, porumb si amestec de ierburi, necesare furajarii cabalinelor in cursul anului 2011-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03111000-2 - Seminte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
seminte de ovaz11500kg, seminte porumb 270 kg, seminte de ierburi in amestec145 kg
Valoarea estimata fara TVA: 34, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare 682 lei defalcata in sectiunea loturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fondurii proprii, cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale - declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, formular certificate de participare la Licitatie cu oferta independentadeclaratie privind calitatea de participant la procedura, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul generalconsolidat, dovada platii taxelor si impozitelor la bugetulunitatii administrative teritorial unde isi are sediul societatea, prezentare certificat constatator eliberat de ORC cu obiectul de activitate specificcu ce urmeaza a fi furnizat, persoanele fizice sau juridice strainesa prezinte sau /sa faca dovada inregistrarii in conformitate cu prevederile legale in tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani,
-autorizatie peentru comercializarea semintelor si a materialului saditor valabila la data depunerii ofertelor,
- autorizatia pentru producerea semintelor si amaterialului saditor,
- certificat de conforrmitate si calitate a produsului lotului de samanta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim un contract de furnizare si minim orecomandare din partea unui beneficiar al produselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1681/25.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Directia Silvica Mures este o subunitate a Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva.Putem initia si finaliza proceduri prin delegare.Regia are certificat digital cu mai multi utilizatori. Directia este unul dintre utilizatori. S-a initiat licitatie deschisa deoarece pregurile valorice sunt considerate la nivelul Regiei si nu la nivelul directiei silvice.Personalitate juridica are doar RNP - Romsilva.La nivelul regiei pragul valoric pe acest cod CPV este de licitatie deschisa.In consecinta nu ne incadram la art.27(5)/OUG 34, doar respectam procedurile de atribuire corespunzatoare pragurilor valorice de la nivel RNP. Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str, Stavropoleos, nr. 6 sect. 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0265/250074, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juriduic al DS Mures
Adresa postala:  str. Enescu George, nr.6, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540052, Romania, Tel. 0265/250074, Email:  [email protected], Fax:  0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2011 18:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer