Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare server si rutere pentru Primaria Municipiului Arad, in vederea implementarii Sistemului de Management si Analiza a Performantelor Scolare din Unitatile de Invatamant Preuniversitar din Municipiul Arad


Anunt de participare numarul 127138/29.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  LUCIAN HATEGAN, Tel. 0257281850 int 289, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0257281850 int 285, 0257284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Strategii Publice, Tel. +40257/281850, int. 186, In atentia:  Cristian Gavrea, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Strategii Publice, Tel. +40257/281850, int. 186, In atentia:  Cristian Gavrea, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala:  B-dul Revolutiei, nr. 75, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310130, Romania, Punct(e) de contact:  Camera 5 ? Registratura generala, Tel. +40257/281850, int. 316, In atentia:  Cristian Gavrea, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare server si rutere pentru Primaria Municipiului Arad, in vederea implementarii Sistemului de Management si Analiza a Performantelor Scolare din Unitatile de Invatamant Preuniversitar din Municipiul Arad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipament informatic (1 sistem server cu soft aferent si 49 rutere) pentru Primaria Municipiului Arad, in vederea implementarii Sistemului de Management si Analiza a Performantelor Scolare din Unitatile de Invatamant Preuniversitar din Municipiul Arad.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48820000-2 - Servere (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare de echipament informatic (1 sistem server cu soft aferent si 49 rutere) pentru Primaria Municipiului Arad, in vederea implementarii Sistemului de Management si Analiza a Performantelor Scolare din Unitatile de Invatamant Preuniversitar din Municipiul Arad.
Valoarea estimata a achizitiei: 270.967, 74 lei fara TVA, echivalentul a63.387, 23 euro
1 euro = 4.2748 lei la data de 13.07. 2011
Valoarea estimata fara TVA: 270, 967.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5400 leiGarantia de buna executie 5 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul general al Municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
- Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U. 34/2006
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale.
- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra medie de afaceri trebuie sa fie minim 500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimi 3 ani.
2) Fisa de experienta similara. Cerinta minima : indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 (un) contract de natura celui care face obiectul prezentei achizitii.
3) Informatii privind asociatii/subcontractantii.
4) Standarde de asigurare a calitatii
5) Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta
6) Declaratie privind incadrarea in categoria IMM-urilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
106
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 13:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, cam.3, Bulevardul Revolutiei, nr.75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNCIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310130, Romania, Tel. 0257/281850 INT 234, Fax:  0257/284744, Adresa internet (URL):  WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2011 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer