Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare servicii de consultanta- gestionarea proiectului finantat din PODCA cu codul SMIS 2773


Anunt de participare numarul 87989/06.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala a Functionarilor Publici
Adresa postala: str.Smardan nr.3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030071, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN AVRAM, Tel.021.312.56.06/137, Email: [email protected], Fax: 021.315.31.32, Adresa internet (URL): http: //www.anfp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice centrale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare servicii de consultanta- gestionarea proiectului finantat din PODCA cu codul SMIS 2773
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare servicii consultanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79421000-1 - Servicii de gestionare a proiectelor, altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta privind implementarea proiectului de perfectionare a 12000 functionari publici in formare ECDL
Valoarea estimata fara TVA: 769, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garamtie de participare 2%. Valoare: 15388 RONgarantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare Fonduri Externe Nerambursabile Fondul Social European Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociera sau subcontractarea, daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria rasp. privind eligibilitatea completata in conf.cu Formularul3 si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent Certif.constat.eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, in original, copie legaliz.sau xerocopie certificata pt.conf.cu orig. cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activ. al soc.Certif.de inreg.fiscala eliberat de ORC, in copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conf cu orig.cu semnatura sistampila;Certif.constat.elib.de ORC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;Adresa de la Curtea Districtuala/Instanta Competenta/Agentie Guvernamentala unde isi are sediul compania/sucursala sau echivalent din care sa rezulte ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;Certif de atestare fiscala* elib.de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bug.de stat sau echivalent;Certif.*privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;Certif.*pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale colecteaza si CAS)Toate certif.trebuie safie valabile la data deschiderii ofertelor.*Sau doar certificat constatator privind neincadrarea la situatia prevazuta in cadrul art. 181 din OUG. nr. 34/2006 (in original sau copie legalizata) privind plata taxelor, valabil la data prezentarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2008 bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la 31.12.2008, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in aceste
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani experienta similara, conform Formularului nr. 8 sau Scrisoare de recomandare emisa si contrasemnata de un Beneficiar al prestarilor de servicii.Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului 8 se vor atasa documente suport (copii dupa contracte, recomandari, etc.) care vor contine obligatoriu date referitoare la:
- beneficiarul contractului;
- tipul serviciilor/activitatilor prestate;
- perioada in care s-a realizat contractul;
- valoarea contractului.Recomandarile/certificarile vor fi emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta beneficiara a prestarilor de servicii ori de catre clientul privat beneficiar al prestarilor de servicii.Recomandarile sa se refere atat la:
- activitati de management de proiect in care ofertantul a indeplinit aceasta calitate in cadrul unor proiecte finantate din fonduri europene, preaderare si postaderare, pentru perioada incepand din 01.01.2004. pana la data aparitiei prezentei.
Cat si la:
- activitati de furnizor de servicii in care ofertantul a indeplinit aceasta calitate de furnizor de consultanta/ evaluare in cadrul unor proiecte finantate din fonduri europene, preaderare si post-aderare, pentru perioada incepand din 01.01.2004. pana la data aparitiei prezentei.Ofertantul trebuie sa faca dovada prin inscrisuri ca este certificat si recomandat de catre o terta entitate juridica privind derularea de activitati de consultanta vizand una din urmatoarele activitati: a scrie/ implementa / conduce proiecte cu finantare nerambursabila.Ofertantul trebuie sa asigure logistica necesara organizarii in cele mai bune conditii a serviciilor de management de proiect, atat la nivelul sediului Autoritatii Contractante, cat si la subunitatile acesteia (se va prezenta lista autovehiculelor si a aparaturii utilizate in derularea proiectului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
descrierea rationamentului
15%
Descriere:
2.
descrierea strategiei
15%
Descriere:
3.
planificarea si graficul de indeplinire a activitatilor
15%
Descriere:
4.
calitatea organizarii echipei de proiect
15%
Descriere:
5.
valoarea propunerii financiare
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.02.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisie de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori UCVAP si ANRMAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect finantat din PODCA, proiec cu codul SMIS 2773
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia generala juridica, dezvoltare si implementare-Birou contencios
Adresa postala: ANFP-str. Smardan nr.3, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030071, Romania, Tel.021.315.04.84, Email: [email protected], Fax: 021.315.31.32, Adresa internet (URL): http: //www.anfp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2009 14:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer