Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare servicii sociale pentru operarea Centrului de zi Christian - pentru persoanele tinere si adulte cu handicap locomotor, neuromotor si vizual, care va functiona in doua locatii pe teritoriul Municipiului Tg Jiu


Anunt de participare numarul 66724/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Targu Jiu
Adresa postala: Bd. Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Punct(e) de contact: Tudorel Neacsu, Tel.0253 211661, Email: [email protected], Fax: 0253 214878, Adresa internet (URL): www.targujiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare servicii sociale pentru operarea Centrului de zi Christian - pentru persoanele tinere si adulte cu handicap locomotor, neuromotor si vizual, care va functiona in doua locatii pe teritoriul Municipiului Tg Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: Lotul 1 fosta centrala termica de cartier din str. Mioritei, municipiul Tg JiuLotul 2 locatia va fi pusa la dispozitie de ofertant, municipiul Tg Jiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul nr. 1 Furnizarea de servicii sociale pentru Centrul pentru persoane tinere si adulte cu handicap locomotor si neuromotor.Lotul nr. 2 Furnizarea de servicii sociale pentru Centrul pentru persoane cu handicap vizualOfertele se pot depune pentru fiecare lot sau pentru ambele loturi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85311200-4 - Servicii sociale pentru persoanele cu handicap (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1 Furnizarea de servicii sociale pentru Centrul pentru persoane tinere si adulte cu handicap locomotor si neuromotor.Lotul nr. 2 Furnizarea de servicii sociale pentru Centrul pentru persoane cu handicap vizual
Valoarea estimata fara TVA: 624, 784RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1500lei pentru lotul 1 si 500 lei pentru lotul 2 in contul nr.RO16TREZ3365006XXX001927, deschis la Trezoreria Tg-Jiu sau scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris semnat de partile asociate, care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Durata contractului de achizitie publica :5 ani dupa implementarea proiectului, daca acesta va fi aprobat pentru finantare prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3. Termenul estimat de depunere a cererii de finantare este luna februarie 2009.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare: declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si local, certificat constatator O.R.C. din care sa rezulte o vechime de la data infiintarii de minim 1 an, Acreditare pentru prestare servicii sociale in conformitate cu O.G. nr. 68/2003, H.G. nr. 1024/2004 si Legea nr. 47/2006,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cuprinzand principalele prestari pe ultimii 3 ani, declaratie privind personal de specialitate, declaratie privind partile din contract indeplinite de subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: achizitionare de la Compartimentul Licitatii, Primaria Targu Jiu, Bd. C. Brancusi, nr. 19, costul documentatie de atribuire 10 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2008 14:00
Locul: Sala de sedinte, Primaria municipiului Targu Jiu, Bd. C. Brancusi, nr. 19
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Craiova, Sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251415601
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic Contencios, Primaria Targu Jiu
Adresa postala: Bd. C. Brancusi, nr. 19, , ,Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210192, Romania, Tel.0253213317, Fax: 0253214878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer