Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 56181 | 56241 | 56245 | 56249 | 56253 | 56257 | 56300 | 56309 | 56663 | 56666 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Furnizare si instalare dispozitive medicale pt. dotarea blocului operator si a sectiei de chirurgie?


Anunt de participare numarul 132530/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: ANDREEA LUNGU, Tel. +40 0213189184, Email: [email protected], Fax: +40 0213189197, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Furnizare siinstalare dispozitive medicale pt. dotarea blocului operator si a sectiei de chirurgie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE DR CAROL DAVILA, CALEA GRIVITEI, NR 4, SECTOR 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 15, 488, 988.39RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pe orice perioada acoperita de disponibil bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Furnizare siinstalare dispozitive medicale pt. dotarea blocului operator si a sectiei de chirurgie"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Furnizare siinstalare dispozitive medicale pt. dotarea blocului operator si a sectiei de chirurgie"
Valoarea estimata fara TVA: 15, 488, 988.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 0, 5% - 77, 445 din valoare estimata fara tvagarantia de buna executie in cuantum de 5% din valoare contractului subsecvent fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
-Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor
-Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de autoritatile competente
-Fisa informatii generale
-Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2010, 2009, 2008), sa fie minim 10.000.000 lei fara TVA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008), sa fie minim 10.000.000 lei fara TVA-Experienta similara se va dovedi prin prezentarea a cel putin unuia si a cel mult cinci contract(e) de furnizare de produse similare, valoarea lor trebuind fie minim 1.000.000 ron fara TVA-Recomandare-Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut in scopul asigurarii service-lui in perioada de garantie a dispozitivului medical
-Autorizatia de la producator (Formular specific ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire) a operatorului economic ce va asigura instalarea, punerea in functiune si service-ul in perioada de garantiepentru fiecare din echipamentele ce vor fi livrate - se va prezenta o copie legalizata, original sau copie conform cu originalul, valabila la data depunerii ofertei;
-Lista personalului autorizat de producator pentru executarea service-ului in perioada de garantie pentru echipamentele ce vor fi livrate-CV-urile personalului-Documente care demonstreaza calificareapersonalului pentru pozitia propusa in cadrul echipei, respectiv: diplome studii, certificarile/ atestatele profesionale in termen de valabilitate, necesare dovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa si a experientei specifice solicitate.
-Certificat de conformitate CE (marca CE) al produsului ofertat sau declaratie de conformitate CE a producatorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.03.2012 14:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
12luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2012 10:00
Locul: Calea Grivitei, nr. 4, sector 1, Bucuresti, Serviciul achizitii publice, et. 4, Camera 60
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104642, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atacArt. 255, Art. 256^2 - 1 LITERA A / OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei, Nr. 4, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Tel. +40 0213189184, Fax: +40 0213189188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer