Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distribuire de produse lactate si de panificatie pentru elevii din cls. I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pt. copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pt. anul scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 127739/06.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL FETESTI
Adresa postala:  str. Calarasi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV, Fetesti, Localitatea:  Fetesti-Gara, Cod postal:  925150, Romania, Punct(e) de contact:  Comp.Achizitii, Tel. 0243/364.410, In atentia:  Carmen Pricop, Email:  [email protected], Fax:  0243/361206, Adresa internet (URL):  www.primariafetesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distribuire de produse lactate si de panificatie pentru elevii din cls. I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pt. copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pt. anul scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Anexei la Caietul de sarcini
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distribuire de produse lactate si de panificatie elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si copiilor prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din municipiul Fetesti, jud. Ialomita in anul scolar 2011-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811000-6-Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Produse lactate 585.516 portii/an
Lot II - Produse de panificatie 585.516 portii/an
Valoarea estimata fara TVA: 550, 384RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot I - 7.260 ron; Lot 2 - 3.747 ronGarantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Certificat DGFP (bugetul de stat), Certificat de la Primarie de achitare a taxelor si impozitelor la bugetul local, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular Informatii generale
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 aniBilant contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1 - 726.040 leiLot 2 374.700 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOT 1 - Experienta similara, lista principalelor livrari de produse similare din anul anterior, licenta de fabricatie pt. produse ofertate, certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica, Autorizatie sanitar-veterinara, Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloace de transport speciale, spatii de depozitare corespunzatoare, Resurse umane: asigurarea cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare, carnet de sanatate/ fisa de aptitudine vizat/a la ziLOT 2 -Experienta similara, lista principalelor livrari de produse similare din anul anterior, licenta de fabricatie pt. produse ofertate, certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica, Autorizatie sanitar-veterinara, Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloace de transport speciale, spatii de depozitare corespunzatoare, Resurse umane: asigurarea cu personal de specialitate si calificare corespunzatoare, carnet de sanatate/ fisa de aptitudine vizat/a la zi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11.549/28.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 12:00
Locul: Primaria mun. Fetesti, jud. Ialomita, str. Calarasi, nr.595, bl.CF3, SC.A, et.4-Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, experti cooptati si reprezentantii ofertantilor pe baza imputernicirii scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Fetesti - Directia Juridica
Adresa postala:  str. Calarasi, nr.595, bl.CF3, sc.A, et.II-IV, ,Localitatea:  Fetesti, Cod postal:  925150, Romania, Tel. 0243/364410, Email:  [email protected], Fax:  0243/361.206, Adresa internet (URL):  www.primariafetesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer