Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distribuire produse alimentare


Anunt de participare numarul 41858/24.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Protectie si Asistenta Sociala
Adresa postala: Slatina, str. Fratii Buzesti, nr.6, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230080, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Biscoveanu, Tel.0249418660, Email: [email protected], Fax: 0249418663
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distribuire produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform caiet sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distribuire de produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in limita a500 beneficiari*5 lei/zi *365 zile=91250 RON la care se adauga comisionul perceput de furnizor
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 115, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 10.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile.vezi caiet sarcini
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localvirament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.vezi caiet sarcini
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular eligibilitatedeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- Informatii referitoare laexercitiile financiare pe ultimii 3 ani
- Se va prezentabilantul contabil la 30.06.2007, vizat si inregistrat de organele fiscale competente.
- Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor preciza informatii referitoare la:
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani..Fisa de informatii privind experienta similara.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, conform Formularului.
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti
Declaratie pe proprie raspundere ca poate sustine financiar derularea contractului si este de acord cu modalitatea de plata prezentata in contractul pe care si-l insuseste.
Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice, mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la capabilitatea ofertantului de a dispune de personal specializat privind ambalarea, livrarea si depozitareacorespunzatoare a produselor
Furnizorul va prezenta autorizarea pentru livrarea produselor, daca nu este producator.
Cerinte eliminatorii:
1) Operatorii economici vor prezenta ca si experienta similara minim 2 contracte de furnizare produse cu obiect similar contractului supus licitatiei. Contractul prezentat ca experienta similara anterioara va avea valoarea de 100.000 lei. Se va atasa copia dupa recomandarea din partea beneficiarului.
2) Ofertantul va face dovada detinerii de mijloace de transport omologate pentru transportarea produselor perisabile.3) De asemenea, ofertantul va face dovada detinerii unui spatiu (depozit) special amenajat autorizat privind depozitarea in conditii optime a produselor perisabile. Spatiul va fi dotat cu aer conditionat, lazi frigorifice, camere frigorifice (privind asigurarea temperaturii optime pentru pastrarea produselor).
vezi caiet sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2008 16:00
Locul: sediul contractantului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, cu exceptia prevazuta de art 272(5)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2008 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer