Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE SI DISTRIBUTIA PRODUSELOR DE PANIFICATIE PENTRU ELEVII CLASELOR I-VIII DIN INVATAMANTUL DE STAT SI PRIVAT SI PENTRU COPIII PRESCOLARI DIN GRADINITELE DE STAT SI PRIVATE CU PROGRAM NORMAL DE 4 ORE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
183.337 RON

Castigatorul Licitatiei: S.C. LIDAS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 93154/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Costachescu Aspazia, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SI DISTRIBUTIA PRODUSELOR DE PANIFICATIEPENTRU ELEVII CLASELOR I-VIII DIN INVATAMANTUL DE STAT SI PRIVAT SI PENTRU COPIII PRESCOLARI DIN GRADINITELE DE STAT SI PRIVATE CU PROGRAM NORMAL DE 4 ORE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Distributia zilnica, bisaptamanala sau saptamnala la scolile de elevi cu clasele I-VIII si gradinitele de stat si private din judetul Tulcea a produselor de panificatie, conform Legii nr.16/2003 pentru aprobarea OUG nr.96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Furnizareasi distributia produselor de panificatie pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private cu program norma de 4 ore" in conformitate cu prevederile OUG 96/2002 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si a HG nr.714/2008
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
183, 337RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Ansamblul ofertelor prezentate ca raspuns la o licitatie deschisa, la o licitatie restransa sau la un dialog competitiv a fost neconform sau inacceptabil. Au fost luate in considerare la negocieri doar ofertele care au respectat criteriile de selectie calitativa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8971
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 339 Denumirea: Furniz si distrib prod panificatie ptr elevi cls I-VIII si prescolari cu program normal de 4 ore
V.1) Data atribuirii contractului 9/10/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
S.C. LIDAS S.R.L.
Adresa postala:  LOC. MINERI, COM. SOMOVA, JUD. TULCEA, Localitatea:  MINERI, Cod postal:  827211, Romania, Tel. 0240552111, Fax:  0240552112
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 484009.68 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 183337.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Adresa: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala:  Str.Traiannr.35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606591, Email:  [email protected], Fax:  0240616003
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2(1), lit.a) din OUG nr.34/2006, aveti dreptul de asesizaCNSC, sau, dupa caz instanta judecatoreasca , in termen de 10 zile incepandcu ziua urmatoareluarii la cunostinta a rezultatului procedurii.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea, Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala:  Tulcea, str. Pacii nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240511960, Email:  [email protected], Fax:  0240513071
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2010 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer