Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore


Anunt de participare numarul 82958/23.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Cubanita Ilona, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Distributia zilnica, bisaptamanala sausaptamanalala scolile de elevi cu clasele I-VIII si gradinitele de stat si privat din judetul Tulceaa produselor de panificatie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii claselor I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 96/2002 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si a H.G. nr.714/2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, conform caietului de sarcini. Cantitatile totale distribuite zilnic, bisaptamanal sau saptamanal sunt stabilite de Consiliul Judetean Tulcea, reprezentand 4448832 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 308, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2009 pana la 15.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 13500 lei iar garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. eligib.Formular 12A, Decl. priv. calit. de participant la proceduraFormular 12C, Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Formular 12B.Certif. constatat. din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, valabile la data depunerii ofertelor, Certif. constat. emis de Of. Reg. Com., Certif. de inreg. la Of. Reg. Com. Autorizatie sanitara veterinara.Declaratie pe proprie raspundere semnata de managerul unitatii din care sa rezulte ca acesteia nu i s-a aplicat nici o sanctiune contraventionala in cursul anului 2008 pentru respectarea normelor sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 924/2005, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Documente bancare din care sa rezulte bonitatea ofertantului: Scrisoare de bonitate din partea unei banci sau unei societati de audit financiar/contabil, recunoscuta (in original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Formular 12D, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare - Formular 12H, Declaratie privind personalul calificat de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare. Ofertantii trebuie sa prezinte: documente din care sa rezulte calitatea de agent economic autorizat (licenta de fabricare, laborator de analize acreditat sau autorizat), Certificate eliberate de Directia de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea, distribuirea si transportul produselor lactate, Dovada asigurarii unui sistem de management al calitatii: ghiduri de buna practica, programe preliminarii, GHP, GMP, HACCP, Dovada existentei programului de autocontrol care sa prevada obligativitatea efectuarii analizelor fizico-chimice si microbiologice pentru fiecare lot de produs livrat; Determinarile microbiologice trebuie efectuate in conformitate cu prevederile Regulamentului U.E. nr. 2073/2005.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba experienta similara cu obiectul contractului. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract de furnizare de produse de panificatie impreuna cu recomandarea unui beneficiar. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie (autovehicule speciale termoizolate, dotate cu instalatii frigorifice) pentru a putea distribui produsele, in cele mai bune conditii, elevilor din clasele I-VIII si prescolarilor din toate unitatile de invatamant de pe teritoriul judetului Tulcea. De asemenea, ofertanul trebuie sa dovedeasca ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie la temperatura indicata de producator. Ofertantul trebuie sa faca dovada posibilitatii de a distribui produsele in localitatile situate in Delta Dunarii. Ofertantul va demonstra studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7609
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2009 12:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, camera 6, str. Pacii nr. 20, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi vizualizata in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str. Traian nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala: Str. Pacii nr. 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960, Email: [email protected], Fax: 0240516538
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer