Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie produse lactate - LAPTE UHT pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat precum si pentru copii prescolari din gradinitele de stat si private autorizat/acreditat cu program normal de


Anunt de participare numarul 104560/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributieproduse lactate- LAPTE UHT pentruelevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat precum si pentru copii prescolari dingradinitele de stat si private autorizat/acreditat cu program normal de 4 oredin MunicipiulIasi, pe anul scolar 2010-2011, in cadrul programului guvernamental ?Lapte-corn?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea si distribuirea de produse lactate ? Lapte UHT pentruelevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat precum si pentru copii prescolari dingradinitele de stat si private autorizat/acreditat cu program normal de 4 oredin MunicipiulIasi, pe anul scolar 2010-2011, in cadrul programului guvernamental ?Lapte-corn?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
24.783unitati produse lactate UHT/zi pentru toate loturile
Valoarea estimata fara TVA: 2, 786, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare lot 1:8.000 lei, lot 2:10.000 lei, lot 3:8.000 lei, lot 4:10.000 lei, lot 5:9.000 lei, lot 6:7.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat ;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertelor
Nota: Se vor avea in vedere solicitarile detaliate din fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pentru ultimul an financiar (2009) incheiat sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente
Nota: Se vor avea in vedere solicitarile detaliate din fisa de date a achizitiei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor contracte de furnizare incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani, Experienta similara-un contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, incheiat si finalizat in ultimii trei ani+recomandare.
Informatii privind personalul angajat .
Sa fie producator si/sau distribuitor autorizat al produselor solicitate
Se solicita prezentarea licenteide fabricatie.
Resurse tehnice: min 2 autovehicule.Ofertantul trebuie sa arate ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator;
Pentru spatiul de productie/punctul de lucru, si pentru spatiul de depozitare se va prezenta autorizatia sanitara de functionare, precum si contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produse lactate-producatorul de produse lactate sa fie autorizat in a utiliza stampila ovala pe produse
Contractul cu medicul de medicina muncii in vederea supravegherii starii de sanatate a personalului angajat
Licenta de fabricare a acestor produse si STAS-ul pentru care a obtinut licenta de productie
Certificat eliberat de Directia de Sanatate Publica Judeteana
Autorizatie sanitar veterinara de functionare, conf Ordinului 93/2008
Autorizatie sanitara de functionare a punctului de lucru /sediului unde se produc alimentele (lapte)
Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport, valabila pe fiecare mijloc de transport
Contractul cu o firma specializata in efectuarea dezinsectiei pe fiecare mijloc de transport
Certificat de calitate ISO 9001Certificat privind implementarea Sistemului de Siguranta Alimentara HACCPMostre cu produsele (ambalaj+produsul ofertat) care fac obiectul licitatiei-10 buc. pentru produsul ofertat, insotit de analiza de laborator a produsului si a certificatului de conformitate a producatorului
Autorizatie de mediu
Obligatii privind conditiile de munca si protectia muncii
Nota: Se vor avea in vedere solicitarile detaliate din fisa de date a achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va reoferta pretul unitar fara TVA. Pretul de pornire va fi pretul ofertat in cadrul licitatiei deschise. licitatia se va desfasura intr-o singura runda, o zi (24 ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si informatiile privind cele 6 loturi se pot accesa din SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  034008, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. A. Panu nr. 12 A, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700060, Romania, Tel. 0232260600, Email:  [email protected], Fax:  0232260600, Adresa internet (URL):  www.curteadeapeliasi.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer