Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie a produselor lactate, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, pentru zona 5 Baicoi, din judetul Prahova, in perioada aprilie iunie 2008


Anunt de participare numarul 46248/12.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 420, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514844, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - REGISTRATURA, CAMERA 66
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, registratura, parter, intrarea D, camera 66, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244.514545 int 167, Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie a produselor lactate, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, pentru zona 5 Baicoi, din judetul Prahova, in perioada aprilie iunie 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare (claseleV-VIII) de pe zona 5 Baicoi din judetul Prahova conform Schemei cadru de distributie care face parte din DAsi listelor cu efectivele de elevi de la gimnaziu, din anul scolar 2007-2008 de pe zona 5 Baicoi din jud. prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie a produselor lactate, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, pentru zona 5 Baicoi, din judetul Prahova, in perioada aprilie iunie 2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si distributie a produselor lactate, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, pentru zona 5 Baicoi, din judetul Prahova, in perioada aprilie iunie 2008
Cantitate lapte UHT/lapte pasteurizat claseleV VIII pentru zona 5 Baicoi = ( 2.241 elevi x 49 zile) = 109.809portii
Valoarea estimata fara TVA: 65, 886RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
49 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare Lapte UHT: 660 leiGarantie participare Lapte pasteurizat: 560 leiGarantie de buna executie 10 % din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea - formular nr. 12 A ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006 - formular 12 B;Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat;Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale;Certificat inregistrare firma;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluide pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea bilantului contabil la 31.12.2006 + bilantul contabil la 30 iunie 2007, vizate si inregistrate de organele competente
2. Fisa de informatii generale conform formular B 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Licenta de fabricatie valabila pentru produsul ofertatpentru producator sau precontract cu producator de lactate pentru comerciant;2. Autorizatie sanitara si sanitar veterinara;3. Experienta similara prezentarea unui contract furnizare produse lactate impreuna curecomandarea unui beneficiar 4. Certificat de la d.s.p.judeteana ptr. producere/transport produselactate;5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de furnizare formular nr. 12 H;6. Dovada detinerii unui laborator pentru verificarea loturilor si a provenientei produselor livrate sau contract;7. Dovada ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator, care sa poata fi verificate de catre organele de control sanitar si sanitar veterinar competente ale judetului Prahova sau contract;8. Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere -formular nr. 12 I;9. Personalul calificat care urmeaza a indeplinii contractul de servicii; studiile si calificarile in domeniul ale personalului angajat; modelul de contract insusit prin semnatura si stampila )
10. Ofertantii vor fi de acord cu termenii contractuali din modelul de contract prezentat in Formularele anexate insusit prin semnatura si stampila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.( pentru a fi admise la selectie firmele trebuie sa faca dovada ca au minim un an vechime de producere si/sau distributia produselor lactate);2.Minim 5 autovehicole pe zona(lapte UHT sau pasteurizat)- pentru lapte pasteurizat mijloace de transport dotate cu aparate de frig si monitorizare a temperaturii 4 60 C, autorizate sanitar veterinar;
- pentru laptele UHT ( inalt pasteurizat ) mijloace de transport izoterme, autorizate sanitar veterinar;sau contract;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIE ELECTRONICA SE VA REALIZA INTR-O SINGURA RUNDA DE 24 ORE, INCEPAND CU DATA DE 10 aprilie 2008 si terminand cu data de 11 aprilie 2008;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Consiliului Judetean Prahova, Ploiesti, Jud. Prahova , B-dul Republicii, 2-4, et. IV, cam. 420 -in urma unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: Str. EMIL ZOLA , NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244.522.445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, SERVICUL JURIDIC, CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer