Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, si a fructelor


Anunt de participare numarul 104732/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala:  b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Punct(e) de contact:  RUXANDA BUCUR, Tel. 0244.529602, Email:  [email protected], Fax:  0244.511611, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de statsi private cu program normal de 4 ore, si a fructelor acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat dinjudetul Prahovain anii scolari :2010-2011;2011-2012;2012-2013;2013-2014
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: in judetul PRAHOVA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 59, 670, 482.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se incheie cate un contract subsecvent pe fiecare an scolar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie a Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de statsi private cu program normal de 4 ore, si a fructelor acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat dinjudetul Prahovain anii scolari :2010-2011;2011-2012;2012-2013;2013-2014
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
03222321-9-Mere (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de statsi private cu program normal de 4 ore, si a fructe acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat dinjudetul Prahovain anii scolari :2010-2011;2011-2012;2012-2013;2013-2014
Valoarea estimata fara TVA: 59, 670, 482.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val gar de part 100.000 RON ;gar.de buna ex: 10% din val fara tva a contr.atribuit;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-in original sau copie legalizata; Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale-in original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare fiscala a operatorului economic; Certificat constatator, valabil la data deschiderii, emis de O.R.C. -in original sau copie legalizata- emis cu max 30 zile inainte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi contabile: 31.12.2008 si 31.12.2009
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minimum 30000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricatie valabila sau precontract cu producator de panificatie / lactate (pentru comerciant)si Certificat de producator sau precontract pentru furnizor pentru fructe;Autorizatie sanitara si sanitar veterinara;
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Declaratie pe propria raspundere ca nu a avut contracte similare reziliate din vina sa.Dovada ca nu are sanctiuni DSV, DSP.Pentru producatorul de lapte UHT ? sa prezinte autorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala.Certificat de la d.s.p.judeteana ptr. Producere si transport produse lactate/panificatie
Dovada detinerii de autovehicule.Depozit frigorific .Pentru fructe, spatii de depozitare autorizate sau precontract cu un operator economic. Dovada detinerii unui laborator acreditat RENAR, sau precontract cu un laborator din reteaua sanitara sau sanitar-veterinara.Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat;Certificate: certificat privind sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2001- in domeniu licitat;certificat privind sistemul de management al sigurantei alimentului conform SR EN ISO 22000:2005- in domeniu licitat;certificat privind sistemul de management de mediu conform standardului SR EN ISO 14001:2005- in domeniu licitat;certificat privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform standardului SR OHSAS 18001:2008-in domeniu licitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 18 izoterme frigorifice- 34 autoutilitare specializate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E. se initiaza prin inscrierea operatorilor economici admisibili cu preturile unitare ofertate pentru pachet(lapte si corn + fruct) in judetul Prahova; L.E.: 1 runda de 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S16-021468 din 23.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, Ploiesti, bdul Republicii nr. 2-4, cam 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala:  str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  1000031, Romania, Tel. 0244529107, Email:  [email protected], Fax:  0244529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cosiliul Judetean Prahova - Directia Juridic Contencios si Administratie Locala
Adresa postala:  B-dul. Republicii nr. 2-4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100066, Romania, Tel. 0244/406700, Email:  [email protected], Fax:  0244/529289, Adresa internet (URL):  www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer