Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul


Anunt de participare numarul 79490/09.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, 415-416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/529.602, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: Ploiesti, B-dul. Republicii nr. 2-4, parter, intr. D, cam. 66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514.545, int. 167, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de statsi private cu program normal de 4 ore, dinjudetul Prahovain anul scolar 20092010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare/prescolare ce detin elevii dinclasele I - VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore pe cele 10zone de distributie din judetul PrahovaZone de distributie:
Zona (1) Ploiesti;Zona (2)Campina;Zona (3) Sinaia;Zona (4) Valenii de Munte;Zona (5) Baicoi;Zona (6) Mizil;Zona (7) Urlati;Zona (8)Plopeni;Zona (9) Boldesti Scaieni;Zona (10)Puchenii Mari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de statsi private cu program normal de 4 ore, dinjudetul Prahovain anul scolar 20092010 -in conformitate cu OUG nr. 95/2008, HG nr. 714/2008 si Legea nr. 32/2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cod CPV pt. Produsele ce trebuiesc ofertate-15511210-8 lapte UHT-15511100-4 lapte pasteurizat acolo unde nu exista oferta de lapte UHT-15551000-5 lapte batut, 15551300-8 iaurt simplu in ambalaje de 200 g/unitate in limita maxima de 33 % din cantitatea totala de lapte pe zona/luna-15811300-9 cornuri, 15811000-6 batoane, 15821200-1 biscuiti , in ambalaje de 80g/unitateCantitatea totala de pachete (produs lactat + produs de panificatie) necesara = 77.772 (elevi+ prescolari)x 175 zile = 13.610.100 pachete in total pe anul scolar 2009-2010
Valoarea estimata fara TVA: 13, 337, 898RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
175 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare pe zona in lei: (1.- 40.000;2.- 15.000;3.- 5.000; 4.- 12.000;5.- 9.000;6.-9.000;7.- 16.000;8.- 8.000; 9.- 8.000;10.- 7.000)-vezi cap. VI.3) - garantia de buna executie 10 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei: (eligibilitate;neincadrarea in prevederile art. 181; calitatea de participant;Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilorcatre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-in original sau copie legalizata; Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale-in original sau copie legalizata; Certificat de inregistrare fiscala a operatorului economic; Certificat constatator, valabil la data deschiderii, emis de O.R.C. -in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei: (bilanturile contabile la 31.12.2008 si 31.12.2007;Fisa de informatii generale)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie in valoare de : ( pe fiecare zona licitata) Denumire zona de distributie/ Valoare cifra de afaceri necesara: - lei- (1) Ploiesti 10.400.000; (2) Campina 3.000.000;(3) Sinaia 1.400.000;(4) Valenii de Munte 3.000.000;(5) Baicoi 2.500.000; (6) Mizil 2.500.000; (7) Urlati 4.500.000; (8) Plopeni 2.300.000; (9) Boldesti Scaieni 2.400.000; (10) Puchenii Mari 2.000.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date a achizitiei: ( Licenta de fabricatie;Autorizatie sanitara si sanitar veterinara; experienta similara;copiile dupa contractele nominalizate;Recomandare;Aviz pentru siguranta alimentelor;Certificat ptr. producere si transport produse;Declaratie privind utilajele;Dovada detinerii de autovehicule sau contract; Dovada detinerii unui laborator sau contract; Dovada ca dispune de spatii de depozitaresau contract;efectivele cu personalului angajat; Personalul calificat; ISO 9001:2001- valabil; ISO 22000:2005- valabil;14001:2005- valabil; 18001:2008- valabil; contract de furnizareinsusit)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autovehicole speciale termoizolante dotate cu instalatii frigorifice sau precontract/contract cu un alt operator economic) Numarul minim de autovehicule necesar, pentru care se va face dovada detinerii pe fiecare zona de distributie: Ploiesti 5;Campina 3;Sinaia 2;Valenii de Munte 4; Baicoi 2; Mizil 2; Urlati 4; Plopeni 2; Boldesti Scaieni 2; Puchenii Mari 2.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E. se initiaza prin inscrierea operatorilor economici admisibili cu preturile unitare ofertate pentru pachet(lapte si corn) pe cele 10 zone;L.E.: 1 runda de 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S35-050946 din 20.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova: Ploiesti, B-dul. Republicii nr. 2-4, et 4, cam. 415-416.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare pe zona in lei: (1.Ploiesti-40.000;2.Campina-15.000;3.Sinaia-5.000; 4.Valenii de Munte-12.000;5.Baicoi-9.000;6.Mizil-9.000;7.Urlati-16.000;8.Plopeni-8.000; 9.Boldesti Scaieni-8.000; 10.Puchenii Mari-7.000)Informatii privind anunturile de intentie publicate: Anunt de intentie publicat in SEAP cu nr. 14884/19.02.2009;Anunt de intentie OJ nr. 2009/S 35-050946 din 20.02.2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola nr. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cosiliul Judetean Prahova - Directia Juridic Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer