Licitatie Publica - Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, si a fructelor
Valoarea Contractului:
5.925.670 RON
Castigatorul Licitatiei: VOIPAN SIL S.R.L.
5.925.670 RON
Castigatorul Licitatiei: VOIPAN SIL S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 96124/27.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel. 0244.529602, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, si a fructelor acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Prahova in anul scolar :2010-2011, pe perioada 13 Septembrie-31 Decembrie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scolile din judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, si a fructelor acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat din judetul Prahova in anul scolar :2010-2011, pe perioada 13 Septembrie-31 Decembrie
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
03222321-9-Mere (Rev.2)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 925, 669.68RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 13795 Denumirea: zonele;2, 3-Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii di
V.1) Data atribuirii contractului 9/10/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
VOIPAN SIL S.R.L.
Adresa postala: Str.Principala, nr.256, Localitatea: Telega, Cod postal: 107600, Romania, Tel. 0244371280, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0244371280
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 902871.24 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 902871.24 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 13793 Denumirea: zona 1-Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din cl
V.1) Data atribuirii contractului 9/10/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
LIDO GIRBEA S.R.L.
Adresa postala: com. Paulesti, nr.1045A, punctul Movila Vulpii, ferma 3, Localitatea: Paulesti, Cod postal: 2000, Romania, Tel. 0244545077, Email: [email protected], Fax: 0244514662, Adresa internet (URL): www.lidogarbea.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1856278.90 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1856278.90 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 13794 Denumirea: zonele: 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10-Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie acordate pent
V.1) Data atribuirii contractului 9/10/2010
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EDEN GARDEN S.T.S.R.L.
Adresa postala: str.Republicii, nr.20, Localitatea: Plopeni, Cod postal: 100062, Romania, Tel. 0746081835, Email: [email protected], Fax: 0244330221
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3166519.54 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3166519.54 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Intrucat in urma desfasurarii procedurii de licitatie deschisa, finalizata cu licitatie electronica, au fostdepuse contestatii in urma carora Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a emis Decizia nr. 4299/C3/17.08.2010 - decizie pe care autoritatea contractanta nu o admite -si a decis sa atace cu plangere Decizia CNSC in termenul prevazut de lege, facand astfel imposibila continuarea proceduriide achizitie prin incheierea contractelorpana la data de 13 septembrie 2010, s-a decis suspendarea licitatiei si efectuarea unei negocieri pana la solutionarea litigiului.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Prahova
Adresa postala: str. Gheorghe Lazar, nr. 6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 1000031, Romania, Tel. 0244529107, Email: [email protected], Fax: 0244529107
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cosiliul Judetean Prahova - Servicuiul Juridic
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 12:01