Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevii din clasele I - VIII din invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, din judetul Prahova, in anul scolar 2008 - 2009


Anunt de participare numarul 58869/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 415-416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, et IV, cam 420, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514.040, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Consiliul Judetean Prahova
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4, parter, intr. D, cam. 66, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ruxanda Bucur, Tel.0244/514.545, int. 167, Email: [email protected], Fax: 0244/511.611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevii dinclasele I - VIIIdin invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, din judetul Prahova, in anul scolar 2008 - 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare / prescolare ce detin elevii dinclasele I - VIII din invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore pe cele 10zone de distributie din judetul Prahova :
Zona (1) Ploiesti;Zona (2)Campina;Zona (3) Sinaia;Zona (4) Valenii de Munte; Zona (5) Baicoi;Zona (6) Mizil;Zona (7) Urlati;Zona (8)Plopeni;Zona (9) Boldesti Scaieni; Zona (10)Puchenii Mari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie pentru elevii dinclasele I - VIIIdin invatamantul de stat si copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore, din judetul Prahova, in anul scolar 2008 - 2009 in conformitate cu OUG nr. 95/2008 si HG nr. 714/2008
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.1)
15551300-8-Iaurt (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CodCPV pt. Produsele ce trebuiesc ofertate-15511210-8 lapte UHT
-15511100-4 lapte pasteurizat acolo unde nu exista oferta de lapte UHT
-15551000-5 lapte batut, 15551300-8 iaurt simplu in ambalaje de 200 g/unitate in limitamaxima de 33 % din cantitatea totala de lapte pe zona/luna-15811300-9 cornuri, 15811000-6 batoane, 15821200-1 biscuiti , in ambalaje de 80g/unitate
Cantitatea totala de pachete (produs lactate + produs de panificatie) necesara = 79.152 (elevi+ prescolari)x 172 zile = 13.614.144 pachete in total pe anul scolar 2008-2009
Valoarea estimata fara TVA: 13, 341, 861RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
172 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantie de participare pe zona in lei: (1.-40.000;2.-15.000;3.-5.000; 4.-12.000;5.-9.000;6.-9.000;7.-16.000;8.-8.000; 9.-8.000;10.-7.000)-vezi cap. VI.3)- garantia de buna executie 10 %
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUGnr. 34/2006;
-Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat-in original sau copie legalizata;
-Certificat constatator valabil la data deschiderii, privind plata taxelor si impozitelor locale-in original sau copie legalizata;
-Certificat de inregistrare fiscala a operatorului economic;
-Certificat constatator, valabil la data deschiderii, emis de Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul de care apartine operatorul -in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente;
-Fisa de informatii generale conform formular B 2;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie in valoare de : ( pe fiecare zona licitata)Denumire zona dedistributie/ Valoare cifra de afaceri necesara: - lei-((1) Ploiesti 10.400.000(2) Campina 3.000.000(3) Sinaia 1.500.000(4) Valenii de Munte 3.000.000(5) Baicoi 2.500.000(6) Mizil 2.500.000(7) Urlati 4.500.000(8) Plopeni 2.300.000(9) Boldesti Scaieni 2.400.000(10) Puchenii Mari2.000.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Licenta de fabricatie produse valabila pentruproducator sau precontract cu producator de panificatie/lactate pentru comerciant
2. Autorizatie sanitara si sanitar veterinara valabila
3. Fisa experienta similara; Fisa de experienta similara + copie dupa contractul nominalizat+Recomandarea beneficiarului.
4.Aviz eliberat de Directia sanitar veterinara pentru siguranta alimentelor
5.Certificat de la d.s.p.judeteana ptr. producere si transport produse lactatesi de panificatie
6. Declaratie privind utilajele, pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de furnizare;7. Dovada detinerii de autovehicule: Se vor utiliza autovehicule speciale termoizolate si dotate cu instalatii frigorifice pe timpul perioadei de vara, conform prevederilor Normelor privind depozitarea si transportul alimentelor din normele de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor8. Dovada detinerii unui laborator pentru verificarea loturilor si a provenientei produselor livrate, acreditat RENAR, sau precontract cu un laborator din reteaua sanitara sau sanitar-veterinara pentru realizarea testarii si controlului calitatii conform standardelor
9. Dovada ca dispune de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor lactate la temperatura indicata de producator, care sa poata fi verificate de catre organele de control sanitar si sanitar veterinar competente ale judetului Prahova sau precontract cu un operator economic;10. Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat;11. Personalul calificat care urmeaza a indeplinii contractul de furnizare; studiile si calificarile in domeniul ale personalului angajat; Dovada ca personalul implicat in realizarea contractului are cunostinte de igiena a alimentelor , sunt instruite in acest sens si au carnet de sanatate vizat.(carnete de sanatate , vizate la zi- copie dupa diploma de absolvire a cursurilor de specialitate in igiena alimentelor)
12. Certificate: (ISO 9001:2001;ISO 22000:2005;14001:2005;18001:2008)
13.Modelul de contract prezentat in Formularele anexate insusit prin semnatura si stampila
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
(Pentru a fi calificate firmele trebuie sa faca dovada ca au minim trei ani vechime de producere si/sau distributie a produselor lactate si de panificatie )Se va face dovada ca detine Autovehicole speciale termoizolante dotate cu instalatii frigorifice sau precontract /contract cu un alt operator economic.Numarul minim de autovehicule necesar, pentru care se va face dovada detinerii pe fiecare zona de distributie: Ploiesti 5Campina 3Sinaia 2Valenii de Munte 4Baicoi 2Mizil 2Urlati 4Plopeni 2Boldesti Scaieni 2Puchenii Mari 2Ofertantii trebuie sa faca dovada detineriicertificatelor de la pct. 12), nefiind admisi operatorii economici in curs de certificare. Certificatele mai sus mentionate ( pct. 12) trebuie sa fie emise de organisme de certificare cu recunoastere internationala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
L.E. se initiaza prin inscrierea operatorilor economici admisibili cu preturile unitare ofertate pentru pachet pe cele 10 zoneL.E.: 1 runda de 24 de ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: - in urma unei solicitari scrise-la caseria organizatorului procedurii: Ploiesti, B-ul. Republicii nr.2-4, etaj 2, cam. 206
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 10:00
Locul: Consiliul Judetean Prahova: Ploiesti, B-dul. Republicii nr. 2-4, et 4, cam. 415-416.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Garantia de participare pe zona in lei: (1.Ploiesti-40.000;2.Campina-15.000;3.Sinaia- 5.000; 4.Valenii de Munte-12.000;5.Baicoi-9.000;6.Mizil-9.000;7.Urlati-16.000;8.Plopeni-8.000; 9.Boldesti Scaieni-8.000;10.Puchenii Mari-7.000)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: STR. EMIL ZOLA NR. 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - DIRECTIA JURIDIC CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL. REPUBLICII NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer