Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, din judetul Prahova


Anunt de participare numarul 41933/25.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244/529602;514040, Email: [email protected], Fax: 0244/511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.514844, Email: [email protected], Fax: 511.611
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA - REGISTRATURA, CAMERA 66
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, registratura, parter, intrarea D, camera 66, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244.514545 int 167, Email: [email protected], Fax: 0244511611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, din judetul Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare (clasele V-VIII) din judetul Prahova conform Schemei cadru de distributie care face parte din D.A.si listelor cu efectivele de elevi de la gimnaziu, din anul scolar 2007-2008 pe cele 10 zone de distributie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, din judetul Prahova, pe perioada 01 aprilie 2008 13 iunie 2008 - conform Schemei cadru de distributie, conform OUG 96/2002
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.1)
15511210-8-Lapte UHT (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si distributie a produselor lactate si de panificatie, pentru elevii claselor V-VIII, din invatamantul preuniversitar de stat, din judetul Prahova, pe perioada 01. aprilie 2008 13 iunie 2008 - conform Schemei cadru de distributie, conform OUG 96/2002
Valoarea estimata fara TVA: 1, 420, 713RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2008 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: conform D.A. si sectiunea VI.3) Alte informatiigarantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat 2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE DE ELIGIBILITATE 2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN ART. 181 3.CERTIFICATE PRIVIND PLATA IMPOZITULUI LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT( BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL) 4.CERTFICAT DE INREGISTRARE AL FIRMEI 5.CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE PE LANGA TRIBUNALUL DE CARE APARTINE OPERATORUL ECONOMIC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.INFORMATII GENERALE 2.BILANT CONTABIL LA 31.12.2006 + bilantul contabil la 30 iunie 2007, vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LICENTA DE FABRICATIE VALABILA PENTRU PRODUSUL/LE OFERTAT/E sau precontract cu producator de panificatie/lactate pentru comerciant;2.AUTORIZATIE SANITARA SI SANITAR VETERINARA;3. Experienta similara -CONTRACT FURNIZARE PRODUSELACTATE / PANIFICATIE + RECOMANDARE ;4. Certificat de la d.s.p.judeteana ptr. producere/transport produse lactate/panificatie;5. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice6.Declaratia privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere
7. model contract insusit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- contract cu MINIM UN AN VECHIME DE PRODUCERE / DISTRIBUTIE PRODUSE LACTATE/PANIFICATIE-AUTOVEHICOLE SPECIALE TERMOIZOLANTE DOTATE CU INSTALATII FRIGORIFICE pentru lapte sau contract- minim 5 autovehicole pe zona (lapte/corn) sau contract-LABORTATOR;DEPOZITE;utilaje de productie sau contract- BULETINE DE ANALIZA PTR. FIECARE PRODUS OFERTAT-PERSONAL DE CALIFICAT SI DE SPECIALITATE - CV -uri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LICITATIE ELECTRONICA 1RUNDA A24 ORE ; data: 17.03.2008 pana pe data de 18.03.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Sediul Consiliului Judetean Prahova, Ploiesti, Jud. Prahova , B-dul Republicii, 2-4, et. IV, cam.420-in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ 4, CAMERA 403
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Gar.de part. - lei: Zona 1 Ploiesti - Corn: 1450, Lapte: 3200;Zona 2-CampinaC: 490, L: 1000;Zona 3 Sinaia - C: 190, L: 425;Zona 4 Valeni - C: 415, L: 900;Zona 5 BAICOI- C: 300, L: 660;Zona 6 MIZIL - C: 275, L: 610;Zona 7 URLATI - C: 500, L: 1150;Zona 8 -PLOPENI C: 250, L: 565;Zona 9 BOLDESTI- C: 265, L: 590;Zona 10 PUCHENII MARI - C: 225, L: 500
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PLOIESTI
Adresa postala: str. EMIL ZOLA , NR 4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244.522.445, Email: [email protected], Fax: 0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, SERVICUL JURIDIC, CONTENCIOS SI ADMINISTRATIE LOCALA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244406700, Email: [email protected], Fax: 0244529289
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.01.2008 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer