Licitatie Publica - Furnizare si distributie mere in cadrul programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, pentru elevii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2013-2014, judetul Bihor
Anunt de participare numarul 145777/14.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BIHOR
Adresa postala: str. Parcul Traian nr.5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Punct(e) de contact: MONIKA BARANY, Tel. +40 0259441317, Email: [email protected], Fax: +40 0259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie mere in cadrul programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, pentru elevii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2013-2014, judetul Bihor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele 0-VIII, din invatamantul de stat si privat.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie mere in cadrul programului de incurajare a consumului de fructe in scoli, pentru elevii din invatamantul de stat si privat, pentru anul de invatamant 2013-2014, judetul Bihor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
60000000-8-Servicii de transport (cu exceptia transportului de deseuri) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3271678 portii
Valoarea estimata fara TVA: 923, 594.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
62 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
2 % din valoarea estimata a fiecarui lot in parte.Perioada de valab.120 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997.In cazul IMM ?urilor: se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part. echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA a contractului incheiat. Garantia de buna executie se vaconstitui conform art 90 alin 1) sau 3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare sunt asigurate din Bugetul Consiliului Judetean Bihor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nr. 1
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Declaratia de eligibilitate)
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta completat Formularul nr. 1, in original.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Cerinta nr. 2
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii:
Se va prezenta completat Formularul nr. 3, in original.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Cerinta nr 3
Se va prezentaCertificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.
Cerinta nr 4
Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa figureze cu datorii.
Cerin?a nr. 5Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, in original.
Se va prezenta completat Formularul nr. 17 , in original.
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Presedinte ? Cornel Popa
Carmen Soltanel - Secretarul JudetuluiKiss Alexandru ? Vicepresedinte
Ioan Mang - Vicepresedinte
Filip Cheseli? Director executiv
Dimitrie Musca ? Director executivSarkady Zsolt Csaba ? Director executivSimon Maria- arhitect sef
Maria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii PubliceNicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice
Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice
Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice
Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice
Popa Delia - consilier Achizitii Publice
Avrigeanu Ionel? Consilier judetean
Bezi Ovidiu ? Consilier judetean
Birta Florin-Alin ? Consilier judetean
Bogdan Florin-Emil ? Consilier judetean
Bogdan Traian ? Consilier judetean
Bulzan Traian ? Consilier judetean
Buti?ca Valentina ? Consilier judetean
Copil Ovidiu ? Consilier judetean
Der?idan Dan Ioan ? Consilier judetean
Dume Dorel Marcel ? Consilier judetean
Foncea Gheorghe Dacian ? Consilier judetean
Forro; Laszlo; ? Consilier judetean
Gherdan Nicolae ? Consilier judetean
Grim Andras ? Consilier jude?eanPetru? Vasile ? consilier jude?ean
Popa Alina ? Consilier judetean
Panti? Carmen- consilier Jude?ean
Maghiar Calin? Consilier judetean
Oros Florian-Victor ? Consilier judetean
Pavel Emilian ? Consilier judetean
Pop Viorel-Mircea ? Consilier judetean
Costa Traian ? Consilier judetean
Sala Ioan ? Consilier judetean
Sarkozi Alexandru ? Consilier judetean
Scridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judetean
Strani? Mircea ? Consilier judetean
Lakatos Ioan? consilier jude?ean
Szabo; Stefan-Gheza ? Consilier judeteanToderici Mihai ? consilier jude?ean
Turucz Maria ? Consilier judetean
?irle Radu ? Consilier judetean
Volo?eniuc Dumitru ? Consilier judete
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de activitate necesar pentru furnizare a produselor supus ofertarii ?i sau distribu?ie, in original, in copie legalizata sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 2Prezentarea documentului de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis de directia judeteana/municipiul Bucure?tisanitar veterinara pentru siguranta alimentelor ;
(conform Ordinului nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea Bilantului aferent ultimului an financiar incheiat vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente edificatoareprin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Se va prezenta o Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati.Pentru calificare fiecare ofertant va trebui sa prezinte fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani. Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric pentru cifra medie de afacei globala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta in original sau in copie semnata si parafata cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va prezenta formularul privind fisa de informatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, lista care va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme furnizarea de produse similare in baza a minimum un contract. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic?.. Nu se solicita indeplinirea unui prag valoric pentru experienta similara.
Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate orice fel de documente justificative, acestea putand fi dupa cum urmeaza:
-lista cuprinzand livrarile similare, in original,
- copiide pe partile relevante ale contractului similar (1 contract) insotit de acteleaditionale si anexele acestora, daca este cazul,
- copie conform cu originalul a procesului-verbal de receptie la terminarea livrarilor, realizate in baza contractului care dovedeste experienta similara,
- recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni.
Se va prezenta o declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Condi?ie de calificare
Operatorul economic va face dovada ca dispune de persoane pentru transportul ?i distributia merelor la loca?iile prevazute in caietul de sarcini in conformitate cu graficul de livrare stabilit.Ofertantul/candidatul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Ordinului nr.243/05.11.2012..
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerin?e se vor prezenta documente care confirma:
- instruirea personalului in domeniul igienei produselor agro-alimentare (prezentare copie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverin?a).
Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Condi?ie de calificare:
Ofertantul/candidatul dispune de cel pu?in 1 mijloc de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (in func?ie de graficul de livrare stabilit)Modalitatea de indeplinire:
Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozi?ie ?i copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei)Condi?ie de calificare:
Ofertantul/candidatul dispune de cel pu?in 1 depozit alimentardotatcu instala?ii adecvate pentru ambalarea si pastrarea fructelorModalitatea de indeplinire:
Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul/candidatul dispune de depozit inregistrate conform Ordinului nr. 111/2008, emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor; (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozi?ie ?i copia documentului de inregistrare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr 5 in original. Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Formularul nr 6 si 7in originalFormularul nr 8 in original
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici calificati vor fi invitati de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice, care se va desfasura intr-o runda, durata unei runde este de o zi, la data stabilita de operatorul electronic (SEAP), fiind invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Operatorul economic selectat/calificat poate sa-si imbunatateasca pretul de pornire in jos prin licitatie electronica ca faza finala a procedurii de atribuire.Pretul maxim de pornire a licitatieieste de 0, 29 lei fara TVA/portie/elev cu respectarea caracteristicilor tehnice minimale din Caietul de sarcini.(Operatorii economici trebuie sa fie inscrisi in SEAP pentru a putea oferta. Informatii www.e-licitatie.ro )
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9464
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2013 12:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai Operatorilor Economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje/preturi egale.In cazul in care in urma etapei delicitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestor oferte.In cazul IMM ?urilor : I. pentru obtinerea reducerii de 50 % din cuantumul garantiei de participare, operatorii economici vor face dovada ca se incadreaza in situatiile prevazute de prevederile art. 7 din Legea nr. 346/2004 - , ,Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilorlegal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexa nr. 1 din O.G. nr. 27/2006?.II. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se anexeaza la dovada constituirii garantiei de participare.In conformitate cu prevederile art. 86 alin (6) din H.G. nr. 925/2006, actualizata, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea documentelor de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in condi?iile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel. +40 259441317, Email: [email protected], Fax: +40 259441317, Adresa internet (URL): www.cjbihor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2013 12:35