Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/ acreditat pentru anul scolar 2010- 2011


Anunt de participare numarul 107844/15.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Bistrita-Nasaud
Adresa postala:  str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea:  Bistrita, Cod postal:  420080, Romania, Punct(e) de contact:  RAVECA COLDEA, Tel. 0263230741, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0263214750, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie mere pentru elevii din clasele I-VIII care frecventeaza invatamantul de stat si privat autorizat/ acreditat pentru anul scolar 2010- 2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul scolilor cu cls I-VIII din jud Bistrita Nasaud
Codul NUTS: RO1 - Macroregiunea unu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si distributia de mere pentru elevii din cls I-VIII din invatamantul de stat si privat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cantitatilor din Caietul de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 482, 300RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
71 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare de 9.100 lei: lot 1- 3.500 lei;lot2- 1.500 lei;lot 3- 1.500 lei;lot 4- 1.700 lei;lot 5-900 lei ; garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei.
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , dupa data de2.10.2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilant contabilpe anul 2009
-Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de minim750.000 lei, pentru oferte partiale cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fii de minim: Lotul 1-300.000 lei;Lotul 2- 120.000 lei ;Loul 3 - 120.000 lei ;Lotu 4-140.000 lei; Lotu 5 - 70.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de producator pentru produsul ofertat sau orice alt document din care sa reiasa provenienta merelor;
-autorizatie sanitara de functionare a unitatii eliberat de Directia de Sanatate Publica in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sanatatii nr 1030/ 2009 ;
- autorizatie sanitara pentru mijloacele de transport eliberat de Directia de Sanatate Publica in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului sanatatii nr 1030/ 2009- Documentul de inregistrare pentru siguranta alimentelor, emis de catre Directia Sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor , pentru unitatea de depozitare a merelor ;
- Proces verbal de constatare intocmit de DSVSA judeteana cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , care sa ateste ca unitatea de furnizare a merelor detine spatii de spalare, ambalare/etichetare a merelor conforme cu cerintele legislatiei
- Documentul de inregistrare a mijloacelor de transport produse alimentare de origine non animala , emisDSVSA judeteana
- Documente care sa ateste conformitatea loturilor de mere cu legislatia pentru siguranta alimentelor in vigoare ( buletine de analiza pentru contaminanti metale grele : cadmiu si pumb; buletine de analiza pentru reziduuri de pesticide)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
faza finala a licitatiei deschise , licitatie electronica se va desfasura in data de 16.11.2010 pe durara unei runde de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2010 10:00
Locul: la sediul Consiliului judetean Bistrita Nasaud, str Piata Petru Rares, nr 1-2, camera 64
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant sau imputernicit al ofertantului poate participa la sedinta de deschidere a licitatiei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Toata Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt ; orice modificarea sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire va fii atasata prezentului anunt;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str Stavropoleos, nr 6, sect 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  str Stefan cel Mare , nr 1, Localitatea:  Cluj Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264/ 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic din cadrul Consiliului Judetean
Adresa postala:  str Piata Petru Rares, nr 1-2, Localitatea:  bistrita, Cod postal:  420080, Romania, Tel. 0263/ 214750
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2010 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer