Licitatie Publica - Furnizare si distributie produse de panificatie in cadrul programului "Lapte corn" pentru municipiul Sighetu Marmatiei
Anunt de participare numarul 126877/26.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI (PRIMARIA)
Adresa postala: strada Bogdan Voda nr.14, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gheorghe Nemes, Tel. 0262-311001, Email: [email protected], Fax: 0262-311069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie produse de panificatie in cadrul programului "Lapte corn" pentru municipiul Sighetu Marmatiei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: gradinitele si scolile cu clasele I-VIII din municipiul Sighetu Marmatiei
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie produse de panificatie in cadrul programului "Lapte corn" pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si provat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private din municipiul Sighetu Marmatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4132 prescolari/elevi x 177 zile de curs = 731.364 portii/an scolar
Valoarea estimata fara TVA: 212, 095RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
177 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. de participare 2.100 lei valabila 90 de zile prin instr.de garantare emis de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari; virament bancar. Gar.de buna executie 10% din val.fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf Ordin 314/2010; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Persoane fizice/juridice romane-Certificat unic de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; Certificat Constatator emis de ORC insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului; Certificat de cazier fiscal. Persoane fizice/juridice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va altura traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale si declaratieprivind situatia economico-financiara, din care sa reiasa rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) precum si a extraselor bilanturilor contabile aferente anilor 2008, 2009, 2010 sau a conturilor de profit si pierdere aferente anilor 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrare de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a produce/distribui produse de panificatie. Autorizatia sanitar veterinara de functionare eliberata de institutiile abilitate; Spatii de depozitare;Resurse umane- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajamnet de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; lista pers responsabile direct in indeplinirea contractului insotita de diplome, atestate, certificate si CV; personal de specialitate si calificare coresp. indeplinirii contractului, persoanele avand cunostinte de igiena a alim. instruite in acest sens si cu carnet de sanatate vizat la zi, valabil pe toata perioada de derulare a contractului; dovada ca perosnalul angajat care manipuleaza produsele in timpul livrarii, este dotata cu echipament de protectie, instruit in privita normelor de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi; se va prezenta ptr personalul implicat in derul contr diplome de absolvire a cursurilor de specialitate pentru demonstrarea cunostintelor de igiena a alimentelor. Se va face dovada ca dispune( in propr. sau cu contr de inchiriere) de mijl de transport/distribuitei si autovehicule speciale autorizate sanitar si sanitar veterinar care sa asigure o distribuitie zilnica; standarde de asigurare a calitatii;declaratii privind protectia muncii, standarde de protectia mediului, informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va desfasura intr-o singura runda de o zi stabilita de SEAP, fiind invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte oferte imbunatatite din punct de vedere al pretului
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10368/18.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.08.2011 11:15
Locul: primaria municipiului Sighetu Marmatiei, strada Bogsdan Voda nr.14, 435500 judMaramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: stra Stravopoleos nr.6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
primaria municipiului sighetu Marmatiei, jud Maramures
Adresa postala: strada Bogdan Voda nr.14, ,Localitatea: sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Tel. 0262311001, Email: [email protected], Fax: 0262311069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2011 15:09