Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie produse de panificatie pentru elevii din clasele pregatitoare si I ? VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore? pentru tot judetul Timis, pentru o du


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.522.500 RON

Castigatorul Licitatiei: SIMULTAN S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 130269/03.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA MICSA, Tel. +40 256406300, Email: [email protected], Fax: +40 256406301, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie produse de panificatie pentru elevii din clasele pregatitoare si I ? VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore? pentru tot judetul Timis, pentru o durata de 75 de zile de scoala din anul scolar 2012 -2013, incepand cu data de 10.09.2012, data de inceput a anului scolar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SCOLILE SI GRADINITELE CU PROGRAM NORMAL DE 4 ORE DE PE RAZA JUDETULUI TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si distributie produse de panificatie pentru elevii din clasele pregatitoare si I ? VIII din invatamantul de stat si privat si copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore? pentru tot judetul Timis, pentru o durata de 75 de zile de scoala din anul scolar 2012 -2013, incepand cu data de 10.09.2012, data de inceput a anului scolar.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 522, 500RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 10661 Denumirea: FURNIZARE PRODUSE PANIFICATIE SCOLI SI GRADINITE CU PROGRAM NORMAL
V.1) Data atribuirii contractului 13.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SIMULTAN S.R.L.
Adresa postala: STR. STADIONULUI, NR. 1, Localitatea: Faget, Cod postal: 305300, Romania, Tel. 0256212036, Email: [email protected], Fax: 0256212036
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1522500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1522500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
CONTRACTUL A FOST INCHEIAT PE VALOARE MINIMA ESTIMATA DE 1196250 LEI FARA TVA SI MAXIMA DE 1522500 LEI FARA TVA, LUANDU-SE IN CALCUL UN NUMAR ESTIMAT DE COPII INTRE 55000 SI 70000, VALOAREA UNITARA PE PRODUS DE PANIFICATIE FIIND DE 0, 29 LEI FARA TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str Stravopoleos , Nr 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300085, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL TIMIS
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 56406362, Adresa internet (URL): www.portal-just.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Timis - Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Revolutia din 1989, nr 17, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300034, Romania, Tel. +40 256406441, Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer