Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie produse de panificatie pt elevi si prescolari, an scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 126498/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Zaharencu Teodora, Tel. 0240-502236 0240502235, Email:  [email protected], Fax:  0240-516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie produse de panificatie pt elevi si prescolari, an scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din jud Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia produselor de panificatie pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2011-2012
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Cantitatea totala estimata este de 4.139.583 buc. Cantitatea exacta va fi stabilita de catreConsiliul Judetean Tulcea, in baza datelor transmise de Inspectoratul Scolar Judetean.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 168, 431RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 23.000 lei(RON), garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat participare licitatii cu oferta independenta anexa 1, DECLARATIA situatia personala a operatorului economic anexa nr. 6. DECLARATIE neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 modificata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.76/2010 -Formular nr. 12B1. Declaratie calitate participant la procedura - ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste formulare.Certificat de Atestare fiscala privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data depuneriiofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata, sau copie conform cu originalul.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente, copii ?conform cu originalul?.
Informatii generale , anexa nr.8
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada capacitatii financiare de sustinere a furnizarii produselor (cashflow) in cuantum deminim 116.000 lei. In acest sens se vor prezenta documente din care sa rezulte ca are disponibile resursereale negrevate de datorii, scrisori de bonitate, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare in cuantumul solicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani, completare formular anexa nr.12
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de furnizare - completare formular anexa nr. 11Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie necesare inregistrate sanitar veterinar pentru produse de origine nonanimala pentru a putea distribui produsele, in cele mai bune conditii, elevilor din clasele I-VIII si prescolarilor din toate unitatile de invatamant de pe teritoriul judetului Tulcea.Ofertantul trebuie sa faca dovadaposibilitatii de a distribui produsele in localitatile situate in Delta Dunarii. In acest sens, acesta trebuie sa faca dovada ca detine ambarcatiuni autorizate sanitar-veterinar pentru produse de origine nonanimala sau ca are contracte cu firme care detin ambarcatiuni autorizate sanitar-veterinar pentru produse de origine nonanimala.
Declaratie care contine informatii referitoare la personalul de conducere, asigurarea cu personal calificat precum si persoanele responsabile direct deindeplinirea contractului de furnizare ? anexe nr.9, 10.Ofertantul va demonstra calificarile in domeniu ale personalului responsabil de indepl contractului (CV-uri sau documente de calificare).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba experienta similara cu obiectul contractului.Ofertantul va face dovada experientei similare prin prezentarea, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, a documentelor privind efectuarea de livrari de produse de panificatie, din care sa rezulteca ofertantul (sau asocierea de operatori economici) a efectuat livrari de produse de panificatiei, in ultimii 3 ani, in valoarede cel putin 1.160.000 lei, fara TVA, precum si recomandaridin partea beneficiarilor-copie conform cu orig.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Documentatiei de atribuire. Elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul ofertei Nr runde 1 Durata runda 1zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6108
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S129-214083 din 08.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 11:30
Locul: Sediul Consiliului Judetean Tulcea, Loc. Tulcea, str. Pacii nr.20, cam 405
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Furnizarea si distributiazilnic, bisaptamanal sau saptamanala produselor de panificatiela un numar de 140 unitati de invatamant (scoli si gradinite)din judetul Tulcea , in anul scolar 2011-2012, reprezentand estimativ4.139.583 buc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Savropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Str. Traian nr. 35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606591, Email:  [email protected], Fax:  0241616003, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2/OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240502235, Email:  [email protected], Fax:  0240516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer