Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si distributie produse lactate ptr elevii si prescolari din jud. Tulcea pt an scolar 2011-2012


Anunt de participare numarul 126419/21.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Zaharencu Teodora, Tel. 0240-502236 0240-502235, Email:  [email protected], Fax:  0240-516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si distributie produse lactate ptr elevii si prescolari din jud. Tulcea pt an scolar 2011-2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din jud. Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si distributia produselor lactate, pentru elevi si prescolari din jud. Tulcea, in anul scolar 2011-2012, in cadrul programului "lapte-corn"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Cantitatea totala estimata este de 4.139.583 buc. Cantitatea exacta va fi stabilita de catreConsiliul Judetean Tulcea, in baza datelor transmise de Inspectoratul Scolar Judetean
Valoarea estimata fara TVA: 2, 737, 466.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 54.700 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatde participare la licitatii cu oferta independenta anexa 1, DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic anexa nr. 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. DECLARATIEneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 modificata prin OUG 76/2010-Formular nr. 12B1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12C. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Certificat de Atestare fiscala- achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile din anii 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de organele competente, copii ?conform cu originalul?.
Informatii generale , anexa nr.8
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada capacitatii financiare de sustinere a furnizarii produselor (cashflow) in cuantum deminim 270.000 lei. In acest sens se vor prezenta documente din care sa rezulte ca are disponibile resursereale negrevate de datorii, scrisori de bonitate, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare in cuantumul solicitat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip livrari de produse ultim 3ani, completare formular anexa nr.12
Declutilaje, instalatii, echipamentele tehn , completare formular anexa nr. 11Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si distributie necesare inregistrate sanitar veterinar pentru produse de origine animala (autovehicule speciale termoizolate, dotate cu instalatii frigorifice).Ofertantul trebuie sa faca dovadaposibilitatii de a distribui produsele in localitatile situate in Delta Dunarii.Dovada ca detine ambarcatiuni autorizate sanitar-veterinar pentru produse de origine animala sau ca are contracte cu firme care detin ambarcatiuni autorizate sanitar-veterinar pentru produse de origine animala.
Declinform ref personal de conducere, asigurarea cu personal calificatprecum si persoanele responsabile direct deindeplinirea contr? cf anexa nr. 9, 10
Cerinta obligatorie: Ofertantul va demonstra calificarile in domeniu ale personalului responsabil de indeplinirea contractului (CV-uri sau documente de calificare)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada experientei similare prin prezentarea, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, a documentelor care sa ateste ca a efectuat livrari de produse lactate in ultimii 3 ani, in valoarea de cel putin 2.700.000 lei, fara TVAsi recomandariledin parteabeneficiarilor (copie conform cu originalul).,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: ?pretul ofertei?.Nr runde: 1, durata unei runde: 1zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6061
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S129-214075 din 08.07.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2011 11:30
Locul: Sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii nr.20, cam.405
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Furnizarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de statsi privat precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si private cu program normal de 4 ore, din judetul Tulcea, in anul scolar 2011-2012?, in conformitate cuprevederilor O.U.G. nr. 96/2002, aprobata prin Legea nr.16/2003, cu modificarile si completarile ulterioare si a H.G. nr.714/2008.Furnizarea si distributia produselor lactate se va efectuazilnic, bisaptamanal sau saptamanal la un numar de 140 unitati de invatamant (scoli si gradinite) din judetul Tulcea, in anul scolar 2011-2012, reprezentand estimativ4.139.583 buc.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 , Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr. 35C, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241606591, Email:  [email protected], Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr.20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240 513071, Email:  [email protected], Fax:  0240 516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2011 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer