Licitatie Publica - Furnizare si instalare complete de electroalimentare
Anunt de participare numarul 55251/12.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Punct(e) de contact: Ermil Chelariu, Tel.655650 int. 129 sau 139, Email: [email protected], Fax: 610064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si instalare complete de electroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sf. Gheorghe, Sulina, Agigea, Tuzla, 2 Mai, Sinoe, Midia, Gura Portitei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare complete de electroalimentare de 50KVA, 60 KVA, 35 KVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31129000-6 - Grupuri electrogene cu motoare diesel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
complete de electroalimentare de:
- 50 KVA = 5 cpl;
- 60 KVA = 2 cpl;
- 35 KVA = 1 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 136, 770RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.08.2008 pana la 30.10.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare: 5.000 lei - lotI, 2.300 lei- lot II, 1.000 - lot.III, scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertantul poate depune oferta individual sau in asociere. Grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul are obligatia sa isi legalizeze asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind neincadr. la art.180 si 181 din O.U.G34/2006, decl. privind calitatea de particip. la procedura, certif. care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local; certificat de inregistrare; certificat constatator emis de Of. reg. Com. /documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inreg./atestare, apartenenta d.p.d.v. profesional in conf. cu prev. legale din tara in care ofertantul este rezident (pt. pers.juridice/fizice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, bilanturile contabile la 31.12.2006 si 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri globala (2005, 2006, 2007) de minim: 1.052.200 lei - lotI; 466.400 lei - lotII; 186.500lei - lotIII. Pt. depunerea ofertei la mai multe loturi se aduna valorile corespunzatoare fiecarui lot.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princip. livrari de produse in ultimii trei ani, recomandari privind modul de indeplinire a contractelor; daca e cazul declaratie privind partile din contract indepl. de subcontractanti; , declaratie asigurare delegat la livrare, declaratii/certif.de conformitate produse, certificate de implementare a managementului calitatii la producator ISO sau echivalent, autorizare pt. livrare, declaratii privind dotarile si personalul pt. indepl. coresp. a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract/mai multe contracte de furnizare de produse care fac obiectul achizitiei sau produse similare in valoare/contract sau valoare cumulata/contracte de min: -420.900 lei pt. dep. of. la lot I;
-186.500 lei pt. dep. of. la lot II;
-74.600 lei pt. dep. of. la lot III.-dotari si personal minim necesare pt. indepl. contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu solicitare scrisa si achitarea sumei de 30 lei la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2008 09:30
Locul: Unitatea Militara 02022, Constanta, str. Fulgerului nr.99, sala de licitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606598, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02022
Adresa postala: Str. Fulgerului nr.99, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900371, Romania, Tel.0241/611064, Fax: 0241/610064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2008 15:01