Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE SI INSTALARE DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU UROLOGIE


Anunt de participare numarul 137794/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE NEFROLOGIE "DR. CAROL DAVILA"
Adresa postala: CALEA GRIVITEI, NR.4, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010731, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Lungu; Monica Iliescu, Tel. +40 213189197, Email: [email protected], Fax: +40 213189197, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SI INSTALARE DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU UROLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Calea Grivitei nr.4, Sector1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 849.99 si 9, 653, 367.94RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cantit. min. ctr. subsecvent - Sistem de Litotritie Endoscopica Joasa - 1 buc. cant. max.-Litotritorextracorporeal -1buc.;Video Uretro Cistoscop Flexibil -1 buc.;Trusa de Rezectie Bipolara Sistem Video HD-1buc;Ureteroscop-1buc;Trusa de NLP -1buc.;Uretrotom-1buc;Laser Pulsatil-1buc.;Sistem de Litotritie cu Ultrasunete -1buc;Cistoscop Rigid cu 2cai-1buc;Nefroscop Flexibil-1buc;Ecograf 4D-1buc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare dispozitive medicale pentru urologie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si instalare dispozitive medicale pentru urologie
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 849.99 si 9, 653, 367.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Valoare garantie de participare: 96533, 68 lei.Garantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006, prin oricare din formele mentionate in continuare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in favoarea Autoritatii Contractante. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b)neconditionat, respectiva la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Instrumentul de garantare trebuie sa contina si referire la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. Virament bancar in contul de garantie al Autoritatii Contractante: Spitalul Clinic de Nefrologie ?Dr. Carol Davila?, cont RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1, cod fiscal 4382469In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare si se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, op in contul RO50TREZ7015006XXX010113 deschis la Trezoreria Sector 1
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 1 original
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2 original
3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5. Declaratia pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 3 original. Persoanele de decizie privind procedura de atribuire sunt: Manager - Prof. Dr. Mircea Penescu, Director medical ? Prof. Dr. Gabriel Mircescu, Director Fin. Contabil.- Ec. Stefan Petre, Cons. Jr. ? Mariana Pana si
CISACAP ? Monica Iliescu, Lungu Andreea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)
6. Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 4 original
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr. 5 original
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Pentru terti sustinatori este obligatorie prezentarea formularelor nr. 2, nr. 3 ? original;
Pentru subcontractanti este obligatorie prezentarea formularului nr. 5 ? original;
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1.Certificat constatator eliberat de ONRC, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator.
2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare ? se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in cazul in care acesta nu a fost prezentat in original sau copie legalizata la sedinta de deschidere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali incheiati, 2009, 2010 si 2011 trebuie sa fie egala sau mai mare de: 19.000.000 lei
Informatii generaleCopii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul » dupa bilantul contabil la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011.
Tert sustinator (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor
juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca sustine ofertantul pentru indeplinirea cerintelor invocate, (sustinere privind cifra de afaceri).
Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantul va face dovada furnizarii de echipamente medicale in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertei)prin prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare insumata a echipamentelor medicale sa fie de minim:
9.500.000 lei.
1. Lista principalelor furnizari efecutate in ultimii 3 ani2. Fisa de experienta similara aferenta fiecarui contract similar3. Prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractele declarate in Fisele de experienta similara - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
4. Recomandari din partea beneficiarilor indicati in Fisele de experienta similara sau procese verbale de receptie, instalare si punere in functiune aferente contractelor declarate in Fisele de experienta similara sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale emise de beneficiarii declarati in Fisele de experienta similara ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 2
Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.
Cerinta nr. 3
Ofertantul va furniza informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Cerinta nr. 41. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinireacontractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie a echipamentului2. CV - uri pentru personalul propus pentru derularea contractului3. Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul prezentat in Formularul nr.11 a beneficiat de instruire pentru instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie pentru echipamente medicale ofertate.
Cerinta nr.5
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale
Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical
Informatii privind subcontractarea.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului.
1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora2. Lista cu subcontractantii si specializarea acestora
Tert sustinatorCapacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica , prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experienta similara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective.
1.Angajament ferm privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantuluiInformat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2012 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Nefrologie Dr. Carol Davila, Corp A, Et 4, Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor: Ec.Stefan Petre, Ec.Andreea Lungu, Dr. Constantin Verzan
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere ? formularul nr. 20, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.3.Documentele care nu sunt in limba romana vor fi insotite de traducere autorizata .4.In cazul in care operatorul economic prezinta o declaratie de incadrare in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acesta beneficiaza, potrivit prevederilor art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004 "(2) Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garan?ia de buna execu?ie, cerute in achizi?iile publice de produse, lucrari si servicii." Ca o asociere sa beneficieze de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr. 346/2004, trebuie ca acea asociere sa fie alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la transmitererea comunicarii privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic
Adresa postala: Calea Grivitei, nr 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 004536, Romania, Tel. +4 0213189184, Fax: +4 0213189188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer