Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si instalare echipament pentru amenajare loc de joaca


Anunt de participare numarul 134553/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Domeniului Public Sector 4
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr.9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041291, Romania, Punct(e) de contact: Compartimentul Achizitii Publice, Tel. +40 213320594, In atentia: Tudor Mircea, Email: [email protected], Fax: +40 213320594, Adresa internet (URL): -, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie in subordinea Consiliului Local Sector 4
Activitate (activitati)
Altele: Institutie in subordinea Consilului Local Sector 4
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si instalare echipament pentru amenajare loc de joaca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Parcul Lumea Copiilor Sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare echipament pentru amenajare loc de joaca in Parcul Lumea Copiilor Sector 4, Bucuresti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
45212130-6-Lucrari de constructii de parcuri de distractie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 555, 967.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare in cuantum de pana la 2% in suma fixa de 11119 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor care va fi precizata in anuntul de participare).3.Modul de constituire: - prin instrument de garantare in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (polita de asigurare, altele) care se prezinta in original;
-ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Sector 4 RO10TREZ7045006XXX009095, cod fiscal 27437970, copia OP confirmat de banca;
-intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere de 50% a garantiei de participare in conformitate cu art.16 din Legea nr.346/2004.- Autoritatea contractanta va retine suma de 4.335, 97 lei in conditiile prevazute de art. 278^1 alin (1) lit.b, din OUG nr.34/2006.Formular nr.12 5% din valoarea contractului fara TVA (2, 5% in cazul IMM).Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 alin 1 din HG nr.925/2006, cu ultimele completari si modificari. In cazul in care ofertantul este IMM acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie daca sunt depuse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatiilor, in cadrul unei oferte comune.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate - Formular nr.1
-Declaratie privind neincadrarea in art.181, inclusiv pentru tertul sustinator, daca e cazul - Formularul nr.2
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormular nr.3
-Declaratie privind neancadrarea in art.69^1 - formular nr.4
-Lista persoanelor ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
1. Negrila Vasile - Director
2. Tudor Mircea - Sef Serviciu Administrativ
3. Palici Mihai - Sef Birou Buget, Financiar, Contabilitate
4. Radu Ion - Consilier juridic
5. Barbu Mirela Mihaela - Inspector specialitate Compartimentul Achizitii Publice
6. Zlate Marilena - Inspector specialitate Compartimentul Achizitii Publice
7. Obretin Daniela - Inspector de specialitate Birou Buget, Financiar, Contabilitate
PERSOANE JURIDICE STRAINE:
Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una di situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru incheierea contractului de furnizare.
ATENTIE:
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducere autorizata a acestora in limba romana.
Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
A nu se folosi prescurtari.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, conform art.11 alin.3 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii. - Prezentare Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor - copie conform cu originalul;
Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente;
In cazul asocierii se va prezenta de fiecare asociat.
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie minim 1 111 935, 45 lei reprezentand 255 929, 17 euro la cursul BNR din data de 01.02.2012, 1 Euro=4, 3447 ronPentru calificarea operatorilor se va tine cont si de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala, conform prevederilor art.185 alin.1 lit.c din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.
In cazul asocierii, conditia se va indeplini in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de experienta similara, in care sa fie redate informatiile solicitate in formular dintr-un contract de furnizari cu obiect similar cu obiectul prezentei achizitii publice.Se vor prezenta documente doveditoare: contracte de furnizare si procese verbale de receptie.Se solicita efectuarea a cel putin unui contract, a unor livrari de produse similare, inclusiv instalare/montare, in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, suma totala sa fie de 555 967, 74 lei echivalent a 127.964, 58 euro fara TVA la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data de01.02.2012, 1 euro= 4.3447 lei.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentatea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnat
- Recomandari de la beneficiari (minim o recomandare furnizare produse similare).
- Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
-Se vor prezenta CV-uri si copii alediplomelorpersonalului cheie pentru acest contract.
Se va prezenta personalul cheie, astfel:
- Responsabil cu supravegherea lucrarilor ? RSL ?1 persoana- Responsabil tehnic cu sudura ?1 pers.
- Sudor atestat ISCIR -1 pers.
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.
-Se va prezenta ?autorizatia de montaj pentru montare- reparare- revizie ? intretinerecuprocedura omologata de sudura? emisa de I.S.C.I.R. INSPECT, prin care sa se confirme ca echipamentele de joaca vor fi montate conform normativelor prevazute.In cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
- declaratie privind lista principalelor utilajele, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic.
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani;
In cazul asocierii, conditia se va indeplini cumulativ.
Certificare ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se vor acorda 60 puncte; pentru alt pret decat cel mai scazut: Pn= (pret minim/pret n) x punctaj maxim acordat
2.
termen livrare si executie min.5zile-max.60zile
40%
Descriere: pentru cel mai scurt termen de livrare si de executie (in zile) se vor acorda 40 puncte. Pentru alt termen decat cel mai scazut: Tn=(termen de livrare si montaj cel mai scurt/termen de livrare si montaj oferit) x 40. Precizam faptul ca peste durata maxima de livrare si executie acceptata, oferta va fi declarata neconforma, precum si faptul ca sub durata minima de executie si livrare acceptata si realista, oferta nu va fi punctata suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2012 10:00
Locul: Sediul Administratiei Domeniului Public Sector 4Sos. Oltenitei nr.9 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor care prezinta pret egal, care este totodata si cel mai scazut, se va face prin reofertarea in plic inchis la sediul autoritatii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: Administratia Domeniului Public Sector 4, Sos. Oltenitei nr.9, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041292, Romania, Tel. +40 213320594, Email: [email protected], Fax: +40 213320594, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer