Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si instalare echipamente necesare realizarii proiectului ,,Casa verde in Mun. Tg. Mures"


Anunt de participare numarul 107932/16.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Adresa postala:  Piata Victoriei nr.3, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Maria-Magdalena Grama, Tel. 0265-268330, Email:  [email protected], Fax:  0365-801856, Adresa internet (URL):  www.tirgumures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si instalare echipamente necesare realizarii proiectului , ,Casa verde in Mun. Tg. Mures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Tirgu Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare echipamente necesare realizarii proiectului , ,Casa verde in Mun. Tg. Mures"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09323000-9 - Incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 441, 005RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 60.000 lei; garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul de finantare nr. 672/N/22.07.2010 , in cadrulProgramului de inlocuirte sau de completare a sistemelor clsice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind inexistenta starii de faliment, sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata catre Bugetul consolidat de Stat si catre Bugetul Local de la sediul ofertantului, prezentand in acest sens certificate constatatoare eliberate de institutiile abilitate, eliberate cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor;
-Declaratie privind neincadrea in niciuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 6.800.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract de furnizare de produse similare cu valoare egala sau mai mare de 3.400.000 lei fara TVA.;
-certificat ISO 9001; ISO 14001; ISO 18001 pentru lucrari de incalzire centrala;
Autorizatie ISCIR (valabila la data deschiderii ofertelor) conform Prescriptiei tehnice PT A1-2002 din 22 august 2002 - "Cerinte tehnice privind utilizarea aparatelor consumatoare de combustibili gazosi" - pentru activitatea de instalare, activitatea de montare si activitatea de punere in functiune a cazanelor pentru incalzire centrala cu putere nominala mai mica sau egala cu 300KW - copie.
Autorizatie ISCIR (valabila la data deschideriiofertelor) conformPrescriptiei tehnice PT C 4?2003 ?Cerinte tehnice privind montarea, instalarea, exploatarea, repararea si verificarea recipientelor metalice stabile sub presiune?- copie
Autorizatie ISCIR (valabila la data deschiderii ofertelor) conformPrescriptiei tehnice PT C 1?2009 ?Cerinte tehnice privind montarea, instalarea, exploatarea, repararea si punerea in functiune a cazanelor si a instalatiilor de automatizare si de ardere pentru cazane de abur si apa fierbinte?- copie
Autorizatie ISCIR (valabila la data deschiderii ofertelor) conformPrescriptiei tehnice PT C 9?2007 ?Cerinte tehnice privind montarea, instalarea, repararea si punerea in functiune a cazanelor de apa calda si a cazanelor de abur ?- copie
Autorizatie ISCIR (valabila la data deschiderii ofertelor) conformPrescriptiei tehnice PT C 10?2009 ?Cerinte tehnice privind montarea si repararea conductelor de abur si apa fierbinte ?- copie
Autorizatie ISCIR (valabila la data deschiderii ofertelor) conformPrescriptiei tehnice PT C 8?2009 ? copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programul calitatii
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 11:00
Locul: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Administratorii societatilor ofertante si/sau reprezentanti imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Casa verde in Municipiul Tirgu Mures" in cadrul Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energia solara, energie geotermala si energie eoliana.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021- 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tirgu-Mures
Adresa postala:  str.Justitiei nr.1 , ,Localitatea:  Tirgu-Mures, ,Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265-263694 , ,Email:  [email protected], Fax:  0265-269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios Administrativ
Adresa postala:  P-ta Victoriei nr. 3, Localitatea:  Tirgu-Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-268330, Fax:  0265- 260.813
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2010 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer