Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare loc de joaca si recreere la Gradinita Nr.284


Anunt de participare numarul 117877/26.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA NR. 284
Adresa postala:  B-DUL BASARABIEI, NR. 256, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030352, Romania, Punct(e) de contact:  NINA MARIS, Tel. 2563464, Email:  [email protected], Fax:  2563464, Adresa internet (URL):  NINA, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de Invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare loc de joaca si recreerelaGradinita Nr.284
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Gradinita Nr. 284; B-dul Basarabia, Nr. 256, Sector 3, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare loc de joaca si recreerelaGradinita Nr.284 , conform caietuluide sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
19700000-3-Cauciuc si fibre sintetice (Rev.2)
34928400-2-Mobilier urban (Rev.2)
44523200-4-Montaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 744, 201.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de4.520, 73 LEI cf fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea complet in conf cu Form 12A si cazier judiciar/certificat echivalent in original sau copie legalizata, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 conform OUG34/2006 completata in conf cu Form 12B, Certificate de atestare fiscala privind impozitelesi taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatilor Administrativ Teritoriale de pe raza careia soc isi are sediul social, Certificat de atestare fiscalapentru persoane juridice eliberat de organul de administrare fiscala al Unitatii Administrativ Teritoriale de pe raza careaia soc are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei-Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara,
Prezentarea Formularului 3« Informatii generale », Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2007, 2008, 2009).
Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009);
Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate prezenta cifra de afaceriin valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim :1.407.383, 96 LEI, reprezentand 329.992, 25 Euro la cursul BNR din data de 11/02/2011, 1 Euro = .4, 2649Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica;
o lista a principalelor contracte de furnizare si instalare de echipamente pentrulocuri de joaca din ultimii 3 ani;
obligatii contractuale in desfasurare daca exista;experienta similara;
recomandare-se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract care va fi prezentat la cerinta minima referitoare la experienta similara.;
informatii privind dotarile specifice;
Informatii privind subcontractantii;
resurse umane si strauctura managementului;Informatii privind standarde de asigurare a calitatii;
Informatii privind protectia mediului;
Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca;
Informatii privind respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara -Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ania cel putin unui contract de livrari de produse si instalare, a carui suma totala sa fie de740.000 LEI fara T.V.A. echivalent a173.509, 34 Euro fara TVA, la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data 11/02/2011, 1 Euro = .4, 2649LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de furnizare si instalare
30%
Descriere: Termen de furnizare si instalare
3.
Termen de garantie a produselor
10%
Descriere: Termen de garantie a produselor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2011 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 11:30
Locul: Primaria Sector 3 Str Parfumului Nr 2-4 Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3 Serviciul Invatamant
Adresa postala:  Str Vasile Lucaciu Nr 34, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030352, Romania, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2011 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer