Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare locuri de joaca si de recreere la Gradinita Nr. 211


Anunt de participare numarul 101027/28.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA NR.211
Adresa postala:  STR.TRAPEZULUI NR.1A, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  74895, Romania, Punct(e) de contact:  Dima Roxana, Tel. 021 345 11 65, Email:  [email protected], Fax:  021 345 11 65, Adresa internet (URL):  GPP211, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Unitati de invatamant
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare locuri de joaca si de recreere la Gradinita Nr. 211
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Trapezului, Nr. 1A, Sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare locuri de joaca si de recreere la Gradinita Nr. 211
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37535200-9 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
19700000-3-Cauciuc si fibre sintetice (Rev.2)
34928400-2-Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 011, 008.4RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut contr isi rezerva dreptul de a opta pentru achiz ulterioara de produse suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.07.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare 15.165 RON cf fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat inainte de data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea - Decl comp ?conf cu form 12Asicazier judiciar/certificat echiv in original sau copie legalizata la notariat, (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular); Decl priv ne?adrarea ?sit prev la art.181 din OUG 34/2006 din 19/04/2006 , compl ?conf cuformularul nr. 12B, (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);Certif de atestare fiscalaprivind impozitelesi taxele locale si alte venituri ale bugetului local, (In caz unei asoc, fiecare asociat este oblig sa prez aceste doc); Certif de atestare fiscalapentru persoane juridice, eliberat de organul de admin fiscala al Unit Administrativ Teritoriale, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat, (In caz unei asoc, fiecare asoc este oblig sa prez aceste doc); Certif const– elib de Mini Justitiei – Of Reg Com (original sau copie legalizata la notariat), Aut de funct /altele echivalente, ?termen de valab la data dep plicurilor, ?orig sau copie legaliz la notariat, din care sa rezulte: •obiectul de activitate al ofertantului ce va cuprinde activitatea propusa a fi executata in cadrul contractului;•ca nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla ?incapacitate de plata.Certif de ?eg eliberat de Min Jus – Of Reg Com de pe l?a Trib (copie legalizata la notariat);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Prez Form 3« Informatii generale » (In caz unei asoc, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularulsus mentionat) din Sectiunea IV al documentatiei, completat cu informatiireferitoare la: datele de identificare ale operatorului economic;
•- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar ?heiat (2007, 2008, 2009); Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2007:1 euro = 3, 3373.LEI;Anul 2008:1 euro = 3, 6827.LEI;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEI
Cerinta minima : Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim :1, 920, 915.96 RON RON, reprezentand458, 737.15 Euro la cursul BNR din data de 10.05.2010, 1Euro = 4, 1874 Ron;Cerinte minime : - Prezentarea ?copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare ?heiate ?ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente;Daca ofertantul este IMM, ?eplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate prezenta cifra de afaceri?valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate;
Cf fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie minim :1, 920, 915.96 RON, reprezentand 458, 737.15 Euro la cursul BNR din data de 10.05.2010, 1Euro = 4, 1874 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Olista a princip contr de furniz inst de echip pentruloc de joac din ultimii 3ani; Oblig contr in desf, daca exista; Exp similara -Se solicita ?epl si finaliz cu succes ?ultimii 3 ania cel putin unui contr de livrari de prod si instalare; Recomandare - Se va prezenta c? o recomand pt fiecare contr care va fi prez la cerinta minima referitoare la exp sim; Inf priv dot specif, Instr priv subcontractantii/asociatii - Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie ?eplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora, (completarea formularului 12G) ;Resurse umane si structura managementului; Istoricul litigiilor;Informatii privind standarde de asigurare a calitatii; Informatii privind protectia mediului; Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ?munca;Informatii privind respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii; conf fisa date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Se solicita ?eplinirea si finalizarea cu succes ?ultimii 3 ania cel putin unui contract de livrari de produse si instalare, a carui suma totala sa fie de1, 000, 000.00 RON fara T.V.A. echivalent a 238, 811.67 Euro fara TVA, la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil ?data de 10.05.2010 ; 1 EURO= 4, 1874 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de furnizare si instalare
30%
Descriere: Termen de furnizare si instalare
3.
Termen de garantie a produselor
10%
Descriere: Termen de garantie a produselor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2010 12:00
Locul: Primaria Sector 3 Str Parfumului Nr 2-4 Bucuresti -Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ai operatorilor economici care isi depun oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei Sector 4 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 0213191674, ,Email:  [email protected], Fax:  0213191674,
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf prevederilor legale din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3 Directia Invatamant Cultura ;
Adresa postala:  Str vasile Lucaciu Nr 34, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030694, ,Romania, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer