Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare spatii de recreere si locuri de joaca la unitati de invatamant ce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza


Anunt de participare numarul 117531/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Adresa postala:  ALEEA BARAJUL DUNARII NR.5, sector 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031455, Romania, Punct(e) de contact:  MARCELA SERBAN-ACHIM, Tel. 0722522241, Email:  [email protected], Fax:  3237711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de Invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare spatii de recreere si locuri de joaca launitati de invatamantce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare spatii de recreere si locuri de joaca launitati de invatamantce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza ? centru de executie bugetara, conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37410000-5 - Echipament pentru sporturi in aer liber (Rev.2)
19700000-3-Cauciuc si fibre sintetice (Rev.2)
34928400-2-Mobilier urban (Rev.2)
37535200-9-Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si instalare echipamente pentru amenajare spatii de recreere si locuri de joaca launitati de invatamantce apartin de Liceul Teoretic A.I. Cuza ? centru de executie bugetara, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 473, 346.77RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
10 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de8007, 33, Daca of este IMM acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50%; cf fisa de date
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate de atestare fiscalaprivind impozitelesi taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscalapentru persoane juridice, Certificat constatator, Certificat de inregistrare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara, Prezentarea Formularului 3 Informatii generale, datele de identificare ale operatorului economic, cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2007, 2008, 2009), Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie minim8, 124, 341.10 LEI, reprezentand 1, 904, 931.21 Euro la cursul BNR din data de 11/02/2011, 1 Euro = .4, 2649Ron, Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente, Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ord Guv nr27/2006, acesta poate prezenta cifra de afaceri in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie minim 8, 124, 341.10 LEI, reprezentand 1, 904, 931.21 Euro la cursul BNR din data de 11/02/2011, 1 Euro = .4, 2649Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica:
O lista a principalelor contracte de furnizare si instalare de echipamente pentrulocuri de joaca din ultimii 3 ani continand valori, perioade de furnizare si instalare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Obligatii contractuale in desfasurare daca exista;
Experienta similara-Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ania cel putin unui contract de livrari de produse si instalare, a carui suma totala sa fie de4, 275, 000.00LEI fara T.V.A. echivalent a1.002.368, 17 Euro fara TVA, la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data 11/02/2011, 1 Euro = .4, 2649LEI
Recomandare-Se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract care va fi prezentat la cerinta minima referitoare la experienta similara;
Informatii privind dotarile specifice-O decl referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contr;
Informatii privind subcontractantii/asociatii-Informatii priv partea/partile din contr ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora;
Resurse umane si structura managementului- O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Informatii privind standarde de asigurare a calitatii;
Informatii privind protectia mediului;
Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca;
Informatii privind respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara- Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ania cel putin unui contract de livrari de produse si instalare, a carui suma totala sa fie de4, 275, 000.00LEI fara T.V.A. echivalent a1.002.368, 17 Euro fara TVA, la cursul de schimb valutar afisat de BNR valabil in data 11/02/2011, 1 Euro = .4, 2649LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de furnizare si instalare
30%
Descriere: Termen de furnizare si instalare
3.
Termen de garantie al produselor
10%
Descriere: Termen de garantie al produselor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2011 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 11:30
Locul: Primaria Sector 3 Str Parfumului Nr 2-4 Bucuresti Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sector 3 Serv Invatamant
Adresa postala:  Str Vasile Lucaciu Nr 34, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030026, Romania, Tel. 0213260427, Fax:  0213260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer