Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare si livrare motorina euro 5 pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 133286/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: ovidiu papurica, Tel. +40 214102550, Email: [email protected], Fax: +40 214101681, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare si livrare motorina euro 5 pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: bd. regiei nr.6-8, bd. timisoara nr.110, sector 6, bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 064, 516 si 3, 193, 548RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: maxim 6 contracte subsecvente, din care unul imediat dupa incheierea acordului cadru. valoarea celui mai mic contract subsecvent: 1064516 lei fara tva, valoarea celui mai mare contract subsecvent: 2129032 lei fara tva
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si livrarea a minim 200 tone si maxim 600 tone motorina EN 590 vrac
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima 200 tone, cantitatea maxima 600 tone
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 064, 516 si 3, 193, 548RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
63870 ron constituita cu un instrument de garantare. ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%. garantia se constituie pentru o perioada de 90 de zile incepand cu data stabilita pentru depunerea ofertei. Ofertantilor care au formulat contestatii respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor li se va retine suma de 6973, 54 lei conform art.278^1 din oug 34/2006 garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent, printr-un instrument de garantare.ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de buna executie in cuantum de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art.181, declaratie privind calitate de participant, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie pe propria raspundere privind respectarea art.69>1 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art.69>1 sunt: MUGUREL IOAN CRISTEA ? Director General, LAURA TITA - Director General Adjunct, DUMITRU MIHAIUS - Director General Adjunct, STELA SERTU ? Contabil Sef, MARIANA CLAUDIA AMARANDUCAI ? Consilier juridic, OVIDIU PAPURICA ? Presedinte comisie de evaluare, LILIANA COSTEA ? Membru comisie de evaluare, MARIOARA ALEXANDRU - Membru comisie de evaluare. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior. certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente la bugetul de stat sau local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.bugetare. certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila cerificata , ,conform cu originalul". daca ofertantul desemnat castigator a depus unul sau mai multe din aceste documente in copie simpla, autoritatea contractanta are dreptul ca inainte de incheierea acordului cadru sa ii solicite depunerea documentului sau documentelor in original sau copie legalizata. documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate. certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, depus in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila cerificata , ,conform cu originalul". ofertantul trebuie sa detina codul CAEN 4671 -Comert cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi si gazosi si al produselor derivate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Pentru echivalenta leu ? euro se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei- media cifrelor de afaceri globale pe ultimii 3 ani: minim 4258000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In ultimii 3 ani ofertantul trebuie sa fi derulat cel putin un contract de furnizare motorina pentru autovehicule in valoare de 2100000 lei fara TVA
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are posibilitatea de a livra produsul in transe 3.Ofertantul trebuie sa fie inregistrat la ANAF ca si comerciant de produse energetice in vederea platii accizelor
4.Ofertantul trebuie sa detina prin orice forma legala cel putin 2 autocisterne pentru transport carburanti auto echipate conform normelor europene in vigoare, cu toate documentele necesare efectuarii transportului
5.Ofertantul trebuie sa detina prin orice forma legala de angajare cel putin 2 (doi) conducatori auto atestati in conformitate cu legislatia in vigoare pentru transportul de produse petroliere
Ofertantul trebuie sa aibaimplementat si certificat Sistemul de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalentul lui si Standardul de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalentul lui
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a putea participa ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica se va transmite pe cale electronica ofertantilor care au depus oferte admisibile. Refuzul unui ofertant de a se inregistra in SEAP este asimilat cu retragerea ofertei si se va retine garantia de participare. LE se va desfasura intr-o singura runda, durata fiind de 24 ore. Procesul repetitiv se va referi numai la pret. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul de participanti inscrisi.Daca, dupa LE, sunt oferte care contin acelasi pret, se va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit celui a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. LE va incepe dupa 2 zile lucratoare de la data transmiterii invitatiei de participare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.04.2012 11:00
Locul: Intr. av. lt. Caranda Gheorghe nr.9, sector 6, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori ucvap
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbana sector 6 - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel. +40 214102550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer