Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montaj GARDURI PENTRU DELIMITARE SI PROTECTIE


Anunt de participare numarul 93266/21.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montaj GARDURI PENTRU DELIMITARE SI PROTECTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 250, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.575.000lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montaj, ,GARDURI PENTRU DELIMITARE SI PROTECTIEMunicipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928310-4 - Garduri de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala estimata pentru acordul cadru este de: 2.000 buc. conform anexa I1.000 buc.- conform anexa II
Cantitatea minima estimata pentru acordul cadru este de :600 buc. conform anexa I
300 buc. - conform anexa II
Valoarea estimata fara TVA: 2, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-15.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea inprevederile art.181 din ordonanta, Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificatul de inmatriculare, certificat decazier fiscal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, copie conform cu originalul
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fieminim 3.000.000 lei.
Lichiditatea generala mai mare sau egala cu 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Info privind capacitatea tehnica-Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani;
Fisa experienta similara;
Recomandare-pentru fiecare contract de furnizareproduse care va fi prezentat;
Istoricul litigiilor;
Resurse umane-Lista personalului responsabil cheie
Informatii privind Dotarile specifice;
Informatii privind subcontractantii;
Standarde de asigurarea calitatii: - Certificare capabilitate ofertant pentru confectii sudate, conform EN ISO 3834-2 (DIN 18800; DIN 18801; DIN 15018; DIN 18801, C 150)
-Proceduri de sudare calificate conform SR EN ISO 15614-1 (EN 288) in domeniile 111; 135; 136 pe materialele din grupele 1.1; 1.2
Ofertantul va face dovada ca are capacitatea tehnica de a respecta conditiile tehnice si de calitate impuse prin EN ISO 1461;
ISO 9001 sau echivalent;
Standarde de asigurare a mediului-ISO 14001;
Obligatii referitoare la conditiile de munca si protectia muncii-OHSAS 18001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Un ctr.in valoare de 1.000.000 lei, fara TVA, sau a 3 ctr.-val. cumulatade minim1.500.000 lei, fara TVA.Lista cusudori calificati conform EN 287-1 in domeniile 111; 135; 136 pe materialele din grupele 1.1; 1.2;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine minim 10 echipe de montaj, formate fiecare din: -un sofer-un lacatus-un muncitor necalificatCoordonarea celor 10 echipe va fi asigurata de catre un responsabil cu studii tehnice.Lista minima a tipurilor de utilaje: -linie automata de vopsire in camp electrostatic-1 buc-instalatie de zincare termica (conform standard EN ISO 1461) 1 buc-masina de indoire tevi, cu comanda numerica - 1 buc-masina de taiere cu laser, cu comanda numerica -1 buc-robot de sudura-1 buc-aparat de sudura-10 bucmasina de gaurit portabila-10 buc-pickamer (ciocan demolator)-10 buc-masina de carotat- 10 buc-generator de curent-10 buc-10 kit-uri pentru semnalizare lucrari compus din: 1.conuri de semnalizare2.banda polipropilena pentru semnalizare lucrari3.carucioare mobile cu indicatoare rutiere de semnalizare4.baliza directionala5.bariera directionala6.indicator rutier Lucrari7.indicator rutier Ocolire8.indicator rutier Limitare de viteza-autoutilitara cu sarcina utila de min. 1000 kg.10 buc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2010 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de consiliu-Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Fax: 021-31.046.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos.Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-313.81.70, Fax: 021-313.81.70
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2010 11:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer