Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE SI MONTAJ MOBILIER URBAN IN MUNICIPIUL BUCURESTI


Anunt de participare numarul 127933/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala:  Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Punct(e) de contact:  Alecsandrescu Constantin, Tel. 0213138170, Email:  [email protected], Fax:  0213138170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE SI MONTAJ MOBILIER URBANIN MUNICIPIUL BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 107, 975, 562.89RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE SI MONTAJMOBILIER URBAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39298900-6 - Diverse articole decorative (Rev.2)
34928000-8-Mobilier rutier (Rev.2)
44614100-8-Lazi de stocare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru : conform anexa 1 .Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent : conform anexa 1.
Valoarea estimata fara TVA: 107, 975, 562.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 120.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;certificat de cazier fiscal;
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat constatator;Certificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010);Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani ? 16.000.000 RON.
Bilantul contabil la 31.12.2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor produsefurnizatein ultimii 3 ani;
Obligatii contractuale in desfasurare-daca exista;
Experienta similara: Se va prezenta fisa de informatii privind experienta similara pentru un contract similar de furnizare produse realizat in ultimii 3 ani a carui valoare totala sa fie egala cu8.000.000 RON fara TVA;
Recomandare.
Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Informatii referitoare la personalul de care dispune pentru derularea acordului ? cadru.
Certificarea sistemului de management decalitate ? ISO 9001/2001 sau echivalent.
Certificarea Sistemului De Management De Mediu ? ISO 14001/2005 sau echivalent;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea: 1. Manager de contract/proiect ; 2. manager sistem de calitate;3. manager mediu.Se va prezentacopieconform cu originaluldupa atestatul profesional, dupa contractul de munca/contract de prestari servicii/contract de colaborare, declaratie de disponibilitate , dupa diploma de studii , CV .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Sala de Consiliu-str. Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Fax:  021-310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos.Oltenitei nr.107-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021-319.51.83, Fax:  021-319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Domnita Ancuta nr.1, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010941, Romania, Tel. 021-310.18.60, Fax:  021-310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2011 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer