Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montaj pentru dotare asezaminte culturale


Anunt de participare numarul 120098/27.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Punct(e) de contact:  Monica SEPTILICI, Tel. 021/ 316.73.82/0374/200.933/200.934, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050122, Romania, Punct(e) de contact:  MONICA SEPTILICI, Tel. 021.316.73.82/0374/200.933/200.934.200.935, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/316.73.80/316.73.81, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montaj pentru dotare asezaminte culturale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - Ineu, str. Marasesti nr. 19, jud. Arad- Stei, str. Cuza Voda nr. 11, jud. Bihor- Titu, str. Cuza Voda nr. 63, jud. Dambovita- Tg. Lapus, Piata Eroilor nr. 10, jud. Maramures- Simleul Silvaniei, str. Andrei Muresanu nr. 1, jud. Salaj- Horezu, str. 1 Decembrie nr. 11, jud. Valcea
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare dotari aferente obiectivelor: ?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Ineu, str. Marasesti nr. 19, jud. Arad?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural Miron Pompiliu din orasul Stei, str. Cuza Voda nr. 11, jud. Bihor?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Titu, str. Cuza Voda nr. 63, jud. Dambovita?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Tg. Lapus, Piata Eroilor nr. 10, jud. Maramures?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Simleul Silvaniei, str. Andrei Muresanu nr. 1, jud. Salaj?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural Constantin Brancoveanu din orasul Horezu, str. 1 Decembrie nr. 11, jud. Valcea?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32333400-0 - Aparate video (Rev.2)
30191200-6-Retroproiectoare (Rev.2)
32342300-5-Microfoane si seturi de portavoce (Rev.2)
39121000-6-Birouri si mese (Rev.2)
39122000-3-Dulapuri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare si montare dotari aferente obiectivelor: ?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Ineu, str. Marasesti nr. 19, jud. Arad?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural Miron Pompiliu din orasul Stei, str. Cuza Voda nr. 11, jud. Bihor?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Titu, str. Cuza Voda nr. 63, jud. Dambovita?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Tg. Lapus, Piata Eroilor nr. 10, jud. Maramures?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural din orasul Simleul Silvaniei, str. Andrei Muresanu nr. 1, jud. Salaj?
?Reabilitare, modernizare si dotare asezamant cultural Constantin Brancoveanu din orasul Horezu, str. 1 Decembrie nr. 11, jud. Valcea?
Valoarea estimata fara TVA: 521, 157RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 5.000 lei sau echivalent in euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului si din bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal; Certificat de atestare fiscala; Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31/12/2009; Declaratia privind cifra de afaceri globala. Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), in masura in care informatiile respective sunt disponibile;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani = 1.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara, se vor prezenta maxim 5 fise. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, in fisa vor fi prezentate, pe langa livrarile de produse cu sau fara montaj si alte livrari de produse pe care le-a furnizat ofertantul.Experienta similara - Ofertantii trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea cel putin a unui contract de furnizare si montare produse similare - finalizat in ultimii 3 ani a carui valoare minima sa fie de 500.000 lei, fara TVA. In cazul in care furnizarea si montarea dotarilor se doreste a fi si subcontractata, subcontractantii nominalizati vor prezenta Formularul D1 (Date de recunoastere subcontractant) si Formularul D2 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) din Sectiunea FORMULARE. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001, pentru serviciile de furnizare produse. Nu se accepta documente care sa ateste ca operatorii sunt in curs de atestare. Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform SR EN ISO 14001, sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Nu se accepta documente care sa ateste ca operatorii sunt in curs de atestare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2011 11:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Nu ne sunt aplicabile prevederile art. 24 din OUG 34/2009 + OUG 109/2010.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal (cale de atac)
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/ 3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3195180, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050121, Romania, Tel. 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2011 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer