Licitatie Publica - Furnizare si montare mobilier conform Caiet de sarcini
Anunt de participare numarul 56706/27.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.14A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Punct(e) de contact: LIGIA MIHAIU, Tel.3073029, Email: [email protected], Fax: 3073066, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montaremobilier conform Caiet de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos Oltenitei, nr.103, sector 4, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Furnizare si montaremobilier conform Caiet de sarcini"
Operatorii economici interesatipot vizitalocatia in care se va monta mobilierul in vederea insusirii detaliilor arhitectonice ale amplasamentului si a utilizarii acestora in designul elementelor de mobilier intre orele 10:00 - 12:00, ora locala, dar nu mai tarziu de data pana la care se pot solicita clarificari. In acest sens, operatorii interesati , vor transmite cu 48 ore inainte o solicitare la fax 307 36 66. Persoanele desemnate pentru vizita vor avea asupra lor imputernicire in care vor fi mentionatedatele de identificare ale delegatului (original) si copia actului de identitate al persoanei imputernicite (buletin de identitate/carte de identitate/pasaport).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121000-5 - Mobilier de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati conform centralizator Mobilier din caietul de sarcini cu posibilitatea cresterii cantitatii conform necesitatii achizitorului si in baza prevederilor legale si a disponibilitatilor financiare .
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 30 000 lei.Garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat,
Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
Certificat ISO 9001:2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul total al mobilierului
51%
Descriere:
2.
termen de livrare
30%
Descriere:
3.
garantia acordata produselor
9%
Descriere:
4.
Caracteristici privind aspect, calitate, design, finisare pe mostra
5%
Descriere:
5.
termen montaj de la livrare
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S93-126708 din 15.05.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 13:00
Locul: B-dul Libertatii nr.14A, etaj 4, sala de sedinte, sector 5, cod 050706, Bucuresti,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire.Autoritatea contractanta solicita depunerea de mostre fizice la scara 1:1 (alte date in Doc. de atribuire)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Doc. atribuire se pune la dispozitie fara plata incepand cu data de 01.07.2008 , la sediul achizitorului: B-dul Libertatii nr.14A, etaj 4, Birou Achizitii, sector 5, Bucuresti, Romania.luni-joi , 8-17; vineri 8-12
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050091 , Romania, Tel.021/3118090., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3118090., Email: [email protected], Fax: 021 3195183, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG nr 34/2006, privind achizitiile publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al S.N. Radiocomunicatii
Adresa postala: Bdul Libertatii, nr.14A, sector 5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021 307 3063, Email: [email protected], Fax: 021 307 3666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2008 09:53