Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare dotari - Sala Polivalenta 4000 locuri - Structura Preluata - Craiova - Dolj


Anunt de participare numarul 132571/06.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Punct(e) de contact: Monica SEPTILICI, Tel. +40 213167383/ +40 374200931/ +40 374200932, In atentia: Serviciului achizitii publice si contractare, Email: [email protected], Fax: +40 213167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare dotari - Sala Polivalenta 4000 locuri - Structura Preluata - Craiova - Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SALA POLIVALENTA 4000 LOCURI CRAIOVA ? STRUCTURA PRELUATA, b-dul. Stirbei Voda, municipiul Craiova, judetul Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie furnizarea si montarea unor dotari absolut necesare functionarii salii de sport, dupa cum urmeaza:
Lotul 1: Dotari aferente suprafetei de joc (dotari sportive, pardoseli pentru practicarea diferitelor sporturi, etc), Scaune pentru tribuna public si oficiali;
Lotul 2: Echipamente independente tehnologice cu durata mare de serviciu (sauna, instalatii pentru bazin recuperare, platforme pentru persoane cu handicap);
Lotul 3: Dotari sala de forta si dulapuri vestiare sportive.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
39151000-5-Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
45211370-3-Lucrari de constructii de saune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE si MONTARE DOTARI aferente SALA POLIVALENTA 4000 LOCURI CRAIOVA ? STRUCTURA PRELUATA, b-dul. Stirbei Voda, municipiul Craiova, judetul Dolj
Lotul 1: Dotari aferente suprafetei de joc si scaune tribuna public si oficiali
Lotul 2: Echipamente tehnologice independente cu durata mare de serviciu
Lotul 3: Dotari aferente Sala de forta si dulapuri vestiare sportivi
Valoarea estimata fara TVA: 3, 419, 132RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 25.000 lei - pentru dotarile aferente Lotului 1;8.174 lei - pentru dotarile aferente Lotului 2;8.064 lei - pentru dotarile aferente Lotului 3.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, in limita sumelor aprobate anual cu aceasta destinatie, de la bugetul local, precum si din alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Declaratie ?Ceritificat de participare la licitatie cu oferta independenta?; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificat fiscal; Certificat de atestare fiscala; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31/12/2010; Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), in masura in care informatiile respective sunt disponibile : Fisa de informatii generale: Se precizeaza ca valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani specificati mai sus trebuie sa fie de minim:
5.200.000 lei, fara TVA, respectiv 1.286.000 euro, fara TVA ? pentru dotarile aferente Lotului 1;
800.000 lei, fara TVA, respectiv 198.000 euro, fara TVA ? pentru dotarile aferente Lotului 2;
800.000 lei, fara TVA, respectiv 198.000 euro, fara TVA ? pentru dotarile aferente Lotului 3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise de informatii privind experienta similara, pentru fiecare lot se va prezenta o fisa de experienta similara; Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;ISO 9001; ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara. Ofertantii trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea cel putin a unui contract / lot, de furnizare si montare produse similare - finalizat in ultimii 3 ani a carui valoare minima sa fie de: 2.600.000 lei, fara TVA ? pentru dotarile aferente Lotului 1;400.000 lei, fara TVA ? pentru dotarile aferente Lotului 2;400.000 lei, fara TVA ? pentru dotarile aferente Lotului 3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.02.2012 11:00
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala: Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050121, Romania, Tel. +40 213167383/+40 374200931/ +40 374200932, Email: [email protected], Fax: +40 213167381, Adresa internet (URL): www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer