Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare si montare electrocauter ? set complet, furnizare truse de intrumentar pentru chirurgie generala, ginecologie, urologie, furnizare truse de instrumentar pentru chirurgie toracica si furnizare truse de instrumentar pentru oftalmologie.


Anunt de participare numarul 125630/09.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Punct(e) de contact:  BERTESCU DANIEL, Tel. 0239/693868, In atentia:  BERTESCU DANIEL, Email:  [email protected], Fax:  0239/693868, Adresa internet (URL):  www.spitjudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare si montare electrocauter ? set complet, furnizare truse de intrumentar pentru chirurgie generala, ginecologie, urologie, furnizare truse de instrumentar pentru chirurgie toracica si furnizare truse de instrumentar pentru oftalmologie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Denumire: : SPITALULJUDETEAN de URGENTA BRAILA CF 4342863
Adresa: SOS. BUZAULUI NR. 2.
Localitate: BrailaCod postal:
810325 Tara: Romania
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare si montare electrocauter ? set complet, furnizare truse de intrumentar pentru chirurgie generala, ginecologie, urologie, furnizare truse de instrumentar pentru chirurgie toracica si furnizare truse de instrumentar pentru oftalmologie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
33169000-2-Instrumente chirurgicale (Rev.2)
50422000-9-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului chirurgical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 - furnizare si montare electrocauter ? set complet,
lot 2 -furnizare truse de intrumentar pentru chirurgie generala, ginecologie, urologie, furnizare truse de instrumentar pentru chirurgie toracica si furnizare truse de instrumentar pentru oftalmologie.
Valoarea estimata fara TVA: 941, 586.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de 18.000 lei(4000 leilotul I, 14000 leilotul II)garantia de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din Transferde la CJ Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006.Certificatul constatator se va prezenta in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatde autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie conform cu originalul sau copie legalizata impreuna cu traducerea legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie de: 1.800.000 lei ( 400.000 lei = lot I respectiv 1.400.000 lot II)sau echivalentul in euro a acestei valori.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare se solicita efectuarea/livrarea in ultimii 3 ani, a unui sau mai multe contracte de furnizare, similar/e cu cel al prezentei documentatii, a carui/caror valoare (cumulata) sa fie de: 900.000 lei ( 200.000lei = lot I , respectiv 700.000 = lot II) fara TVA
Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita prin cumularea valorilor produselor similare cu cele ale prezentei achizitii, din contractul sau contractele de furnizare prezentate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada asigurarii serviciilor de reparatii, intretinere, in perioada de garantie si post-garantie, fie direct de catre acestia sau prin intermediul unui alt operator economic.Daca serviciile de reparatii, intretinere, in garantie si post-garantie ale produselor ofertate se asigura prin intermediul unui alt operator economic se va prezenta dovada relatiei juridice dintre ofertant si operatorul care asigura serviciile mentionate. Prestatorul service-ului poate fi subcontractant sau asociat.Se vor prezenta dovezi ale existentei personalului (cel putin o persoana) pentru service, atestata de producatorul echipamentului ofertat. Se va prezenta copia atestatului din partea producatorului.Se va completa Formularul nr. 5.Ofertantul va prezenta certificatul valabil privind sistemul de management al calitatii echipamentului sau instrumentarului oferit, conform standardului ISO 9001 :2008 sau echivalent eliberat de o persoana acreditata de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation.Copia va fi semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul".Daca documentele solicitate sunt emise in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copiile acestora insotite de traducerile autorizate in limba romana.Ofertantul va prezenta, certificatul valabil privind sistemul calitatii pentru echipamentul sau instrumentarul oferit, conform standardului ISO 13485:2003 sau echivalent eliberat de organismele acreditate. Copia certificatului va fi semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul".Daca documentele solicitate sunt emise in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copiile acestora insotite de traducerile autorizate in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.08.2011 11:00
Locul: Denumire: : SPITALULJUDETEAN de URGENTA BRAILA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii in considerare a unui act normativ emis de autoritatea contractanta pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Spitalului Judetean de Urgenta Braila
Adresa postala:  Soseaua Buzaului Nr. 2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Tel. 0239693868, Email:  [email protected], Fax:  0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 16:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer