Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare si montare instalatie de sterilizare cu abur si formaldehida la temperatura joasa de capacitate 8 STU


Anunt de participare numarul 122076/26.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  BRAILA , SOS.BUZAULUI NR.2, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810325, Romania, Punct(e) de contact:  BERTESCU DANIEL, Tel. 0239/693868, In atentia:  BERTESCU DANIEL, Email:  [email protected], Fax:  0239/693868, Adresa internet (URL):  www.spijudbraila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de urgenta
Activitate (activitati)
Altele: sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare si montare instalatie de sterilizare cu abur si formaldehida la temperatura joasa de capacitate 8 STU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BRAILA, SOS. BUZAULUI NR. 2
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montare instalatie de sterilizare cu abur si formaldehida la temperatura joasa de capacitate 8 STU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191100-6 - Sterilizator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini atasat documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 453, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de :9.060, 00 lei2Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare este de: 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din Transferde la CJ Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006;
Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P.;
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatde autoritati ale tarii de origine ;
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate dincadrul Primariilor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 2.
Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, care trebuie sa fie de cel putin 900.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006.Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia art.180 din OUG nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Cand sustinerea tertului vizeaza indeplinirea nivelului minim al cifrei de afaceri sau indeplinirea rezultatului financiar pozitiv, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul ferm prezentat de se va intocmi in conformitate cu Formularul nr. 20 din prezenta documentatie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea unei fise de informatii privind experienta similara ;
Ofertantul trebuie sa detina Aviz de functionare eOfertantul va prezenta, certificatul valabil privind implementarea standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent pentru dispozitivului oferit. Se va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 14001 :2005, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, mis de Ministerul Sanatatii ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru calificare se solicita efectuarea(livrarea) in ultimii 3 ani, a unui sau mai multe contracte de furnizare si instalare, similar/e cu cel al prezentei documentatii, a carui/caror valoare (cumulata) sa fie de cel putin 450.000 lei fara TVA;C.Pentru ofertantul/operatorul care va asigura serviciile de reparatii, intretinere, verificare in perioada de garantie si post-garantie se vor prezenta dovezi ale existentei personalului (cel putin o persoana) pentru service, atestata de producatorul echipamentului ofertat. Se vor prezenta copii ale atestatelor din partea producatorului..Ofertantii vor face dovada asigurarii serviciilor de reparatii, intretinere, verificare in perioada de garantie si post-garantie, fie direct de catre acestia sau prin intermediul unui alt operator economic.B.Daca serviciile de reparatii in garantie si post-garantie ale produselor ofertate se asigura prin intermediul unui alt operator economic se va prezenta dovada relatiei juridice dintre ofertant si operatorul care asigura serviciile mentionate si Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de reparare, verificare, intretinere, punere in functiune dispozitive medicale de tipul celor ofertate.. Prestatorul de service al dispozitivului medical trebuie sa fie autorizat ISCIR privind: a. - instalare, punere in functiune si service la instalatiile de automatizare;b. - instalare, montare, reparare generatoare de abur pentru sterilizare;c. - montare, reparare (fara lucrari de sudura) la recipiente metalice stabile sub presiune tip: camera de sterilizare;d. - spalare chimica a cazanelor de abur.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2011 11:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIIILOR
Adresa postala:  SRT. STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 02131044642, Email:  [email protected], Fax:  02131044642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii in considerare a unui act normativ emis de autoritatea contractanta pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA BRAILA
Adresa postala:  SOSEAUA BUZAULUI NR 2, Localitatea:  BRAILA, Cod postal:  810325, Romania, Tel. 0239693868, Email:  [email protected], Fax:  0239693868
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2011 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer